پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
حسین حسینی پس از تمدید با استقلال؛

دوستان دنبال جانشین من بودند

دروازه‌بان و کاپیتان استقلال بعد از تمدید قرارداد با این تیم گفت که مدیران سابق دنبال جانشین برای او و بمب ترکاندن بودند.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سید حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان فصل گذشته استقلال پس از جلسه با جواد نکونام سرمربی  این تیم، در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد و قراردادی به مدت دو فصل با استقلال امضا کرد.

حسینی بعد از تمدید قرارداد در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که دوباره در خدمت باشگاه بزرگ استقلال هستم. استقلال خانه من است. در شرایط خیلی خوب هم گفتم که نمی‌توانم در تیم‌های دیگر بازی کنم. در این مدت هم شرایط خاصی بود اما دوست نداشتم تصمیم دیگری بگیرم و در تیم دیگری بازی کنم. صبر کردم ببینم چه می‌شود. خدا را شکر شرایط درست شد و قراردادم را تمدید کردم. از اعتماد نکونام و زحمات خطیر تشکر می‌کنم. این قول را به هواداران می‌دهم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

او درباره شرایط سختی که بعد از فینال جام حذفی تجربه کرد و او را مقصر شکست درفینال جام حذفی دانستند گفت: راستش را بخواهید بعد از جام جهانی خیلی اتفاق‌ها رخ داد و  و دوست داشتم این مسائل را با هواداران در میان بگذارم. مطمئن باشید خیل صحبت‌ها دارم. پارسال هم اتفاقاتی را برای من رقم زدند. بالاخره بعد از اینکه داربی را می بازید این مسائل طبیعی است. خیلی از دوستان برای من حاشیه درست کردند. از ۱۰ هفته مانده به اتمام بازی‌ها که در اردوی تیم ملی بودم برای من حاشیه ساختند. با وجود اینکه من در اردوی تیم ملی بودم، خیلی‌ها دنبال دروازه‌بان بودند.

کاپیتان استقلال درباره اینکه منظورش از این خیلی‌ها کیست؟ گفت: مدیران سابق که دنبال بمب ترکاندن بودند، دنبال جانشین برای من بودند. دوستان دروازه‌بانی را گفتند که حتی در اردوی تیم ملی نبود.