پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
 نیم نگاه

ورزش اولویت نیست اقتصاد...

باز هم شایعه و باز هم استعفای وزیر ورزش، اینبار هم روابط عمومی وزارت ورزش تکذیب کرده است اما باید دید که چه افرادی پشت پرده این قضایا هستند نه اینکه ورزش ما مشکل ندارد کجا بدون مشکل است؟

اما نمایندگان محترم مجلس باید بدانند که با رفتن سجادی مشکل ورزش حل نمی شود کما اینکه با استعفای عباسی، گودرزی، سلطانی فر و... هیچ گره ای گشوده نشده است. باور کنید که این روز ها ممکلت ما بیش از ورزش به حل تنگنا های اقتصادی نیاز دارد.

 درخواست می کنیم که خانه ملت اولویت را به حل معضلات و نیاز های مردم بگذارد. ورزش در کشور ما یک امر رو بنایی است و هنوز به یک صنعت تبدیل نشده است چرا که سیستمی در این بخش وجود ندارد.

به هر روی در پی انتشار اظهارات یک نماینده مجلس و ادعای او مبنی بر تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور، روابط عمومی این وزارتخانه با تکذیب ادعای مطرح شده اعلام می‌کند، در شرایطی که ورزشکاران ایرانی روزهای درخشان و پرافتخاری را برای ایران اسلامی رقم زده‌اند، ادعای تکراری تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان مطرح شده که بدینوسیله این ادعا بار دیگر تکذیب می‌شود.

ورزشکاران ایرانی در آستانه حضور در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک قرار دارند و ورزش ایران همچون گذشته بدون توجه به حاشیه‌های مطرح شده و ادعاهای تکذیب شده، در سطح عالی به برنامه‌ریزی خود جهت حضور پرقدرت در رقابت‌های پیش‌رو ادامه می‌دهد.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی