پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

آخرین مهلت برای سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور

باشگاه سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور تا امروز مهلت دارند قراردادهایی که تاکنون به امضا رسانده‌اند را به سازمان لیگ فوتبال ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به ۴ باشگاه سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور درخواست کرد که قراردادهایشان را تا امروز به این سازمان ارائه کنند.

این نامه نکاتی به همراه داشت که یکی از آن‌ها، ابلاغ آن به تنها چهار باشگاه لیگ برتری و همچنین مهلت این نامه تا ۲۷ خرداد بود، چرا که پایان نقل و انتقالات در تاریخ ۱۲ مرداد است. به همین دلیل ابهاماتی درباره این نامه به وجود آمد.

این نامه نشان می دهد که برنامه سازمان لیگ برای بررسی و راستی‌آزمایی قراردادهای باشگاه‌های لیگ برتری، مرحله به مرحله است که مرحله نخست آن با سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور بوده است. در همین راستا پس از بررسی قراردادهای این چهار باشگاه، نوبت به ۱۲ باشگاه لیگ برتری دیگر خواهد رسید.

همچنین سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور تا فردا قرار است فقط قراردادهایی که تاکنون به امضا رسیده است را جهت راستی‌آزمایی به سازمان لیگ فوتبال ارائه کنند. در نتیجه این نامه به معنای پایان فعالیت نقل و انتقالاتی این چهار باشگاه نیست و تنها به دلیل این که بررسی و راستی‌آزمایی قراردادهای لیگ برتری روی هم انباشته نشود، سازمان لیگ درخواست ارائه قراردادها از سوی سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور را کرده است.