پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مدیریت غیر اصولی بلای جان استقلال

با پول یکی برای دیگری خانه خریدند!

پس از جلسه جواد نکونام با علی خطیر، مقرر شد سرمربی استقلال بعد تخفیف 2 میلیاردی امشب قرارداد خود را امضا کند؛ اما این قرارداد آماده نشد و به روزهای بعد موکول شد.

بندهای قرارداد در حال ویرایش نهایی است و در صورت قطعی شدن در روزهای آینده امضا خواهد شد.

این در‌حالی است که مشکلات بسیار باشگاه استقلال ادامه‌دار  است وهنوز حل نشده است.

از مشکلات مالی و قراردادها  گرفته تا زمین مرغوبکار که رهن بانک است و استقلالی ها باید در ماه ۱۸میلیارد قسط پرداخت کنند.

از طرفی استقلال در یارگیری ضعیف عمل کرده و بازیکنان مورد نظر نکونام هرکدام با افزایش قیمت به باشگاه های دیگر پیوستند.

اتفاقات جالبی در باشگاه رخ داده که در زمان سردار اجرلو و فتح الله زاده به اوج خود رسیده است.

نمونه اش اقدام جالب فتح الله زاده در مورد قسط حضور محبی در استقلال است

فتح الله زاده 140 هزار دلاری که قرار بوده صرف پرداخت رضایتنامه محمد محبی شود  را برای عارف غلامی مدافع استقلال به جای طلبش خونه خریداری کرده است!

اقدامی که در نوع خود بسیار عجیب است و اگر این اتفاق رخ نمی داد محبی در حال حاضر در تمرینات استقلال حاضر بود‌ و تیم براحتی این بازیکن را به دلیل کم‌کاری و کارشکنی مدیران از دست نمی داد!

از طرفی برخی بازیکنان فعلی مبلغ بسیاری از قراردادهای کلان فصل قبل خود را دریافت نکردند و باشگاه توان پرداخت آنرا ندارد و قراردادهای این فصل نیز به آن اضافه شده است و گفته می شود‌که اکثر بازیکنان فعلا سفید امضا کردندتا اوضاع مالی مشخص شود.

در استقلال اوضاع اشفته است و هر لحظه و با هزینه های ادامه دار این وضعیت بدتر و بدتر می شود و در نهایت به ورشکستگی نزدیک!

استقلال نیاز به کمک ارگان های بالا دست دارد و با ادامه این وضعیت تیمداری بسیار سخت می شود و مدیران به فاصله چند ماه از این تیم می روند و درنهایت استقلال می ماند و میلیون ها هوادار که از اضاع فعلی شگفت زده و نگرانند!

گزارش: سوده رحمانوند