پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار دنیای توپ گرد تمامی ندارد، هراتفاقی در این ورزش دیدنی و خواندنی است اما گذری بر رفت و آمد های بازیکنان در لیگ داخلی جالب توجه تر می نماید.

یار جدید گل گهر سیرجان

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سامان فلاح کاپیتان جوان تیم فوتبال پیکان از جمع خودروسازان جدا شد و در فصل آینده برای باشگاه گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود.

این بازیکن، جزو استعدادهای کشف شده در پیکان است که در جمع خودروسازان پرورش یافت و با حمایت باشگاه و تلاش فردی خود توانست پله‌های ترقی را تا رسیدن به لیست تیم‌های ملی طی کند. او یکی از مهره‌های موثر پیکان به شمار می‌رفت اما با توجه به توافقات به عمل آمده، از پیکان جدا شد تا فوتبالش را در باشگاه گل‌گهر ادامه دهد.

مدیر لیگ برتری تیم گرفت

مدیرسابق تیم تبریزی در لیگ برتر بار دیگر به عرصه فوتبال برگشت.

میثم مصائبی، مدیرعامل سابق باشگاه ماشین سازی که حدود یک ماه قبل برای کسب کرسی مدیرعاملی و اسپانسرینگ دریای بابل پیشنهاد خود را ارئه کرده بود با حکم مالک باشگاه خلیج‌فارس  به سمت مدیرعاملی این تیم منصوب شد.

آغاز دومین اردوی پیش‌فصل صنعت‌نفتی‌ها از فردا

دومین اردوی پیش‌فصل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم از فردا،چهارشنبه، ۲۸ تیردر تهران شروع می‌شود.

با اعلام باشگاه صنعت نفت، این اردوی طلایی‌پوشان آبادانی تا روز پنجشنبه هفته آینده ادامه دارد‌.

تیم فوتبال صنعت نفت در این بازه زمانی ۳بازی تدارکاتی را نیز در دستور کار دارد.

پشت سر گذاشتن ارزیابی‌های پزشکی بازیکنان و کادر فنی با حضور در مرکز ایفمارک از دیگر برنامه‌های نماینده آبادان در لیگ برتر، در اردوی یادشده است.

صنعت نفت در نخستین بازی خود ۱۲ مرداد میزبان استقلال تهران است.