پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

فروزنده دوست قهرمان قهرمانان جام بین المللی باکو

جوان ایرانی قهرمان قهرمانان جام بین المللی باکو شد.

در مسابقات بدنسازی نچرال که با شرکت قهرمانانی از ترکیه، امارات، جمهوری آذربایجان در شهر باکو برگزار شد ماجد فروزنده دوست، بدنساز جوان ایرانی سوای کسب مدال طلای زیر 23 سال و عنوان قهرمانی بزرگسالان این رقابت ها جایزه قهرمان قهرمانان مسابقات را به خود اختصاص داد.

فروزنده دوست که تاکنون چهار مدال بین المللی را برای این ورزش به ارمغان آورده است در کنار موفقیت رقابت های اخیر در کشور آذربایجان کارت حرفه ای بدنسازی نچرال را هم دریافت کرد تا با دنیای آماتور این ورزش خداحافظی کند.

فروزنده دوست در گفت و گو با البرز ورزشی گفت: برای مسابقات حرفه ای بدنسازی نچرال که در شهر بالی اندونزی برگزار خواهد شد آماده می شوم، هزینه ای شرکت در این رقابت های بین المللی را اسپانسر شخصی تامین می کند چون فدراسیون بدنسازی رشته ما را قبول ندارد.

بنیان گذار سبک ما استاد علی ماهر است که 23 مدال جهانی این رشته را در اختیار دارد و الگو و اسطوره همه ی ورزشکاران نچرال محسوی می شود. شعار ایشان این است با ورزش به سوی سلامت جامعه حرکت کنیم، متاسفانه مافیای بزرگ دارو که بدنسازی ما را آلوده کرده است همواره سد راه فعالیت نچرال در کشور ما شده است.

گفت و گو: عباس اسماعیلی