پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار مهم نقل و انتقالاتی استقلال

دبل گزینه مورد نظر آبی پوشان!

شاگردان رضا عنایتی در شرایطی موفق به کسب پیروزی سه بر صفر در دومین مسابقه تدارکاتی در اردوی ترکیه مقابل تیم جی کی آکادمی غنا شدند که دو گل ملی پوشان امید ایران را آریا برزگر به ثمر رساند.

برزگر یکی از گزینه‌های مدنظر جواد نکونام برای حضور در استقلال است که ظاهرا مذاکرات با او به نتیجه رسیده و فقط رضایت نفتی‌ها برای نهایی کردن این انتقال مانده تا او به جمع آبی‌ها برود.

مذاکرات با یاسین سلمانی در مرحله نهایی قرار دارد البته که این بازیکن برای حضور در تیم های خارجی استقلال را مدت ها است که معطل تصمیماتش کرده است، عدم حضور محمدی در تمرینات چک نیست!

محمدی چند روزی است که در تمرینات تیم اسقلال شرکت نمی کند. او حتی با لباس شخصی هم در محل تمرین حاضر شده اما در تمرینات گروهی نبوده است. همین باعث شده تا شایعات زیادی در مورد عدم حضور این بازیکن در تمرین مطرح شود.

به دلیل برگشتن خوردن چک باشگاه عده ای اعلام کردند که او در اعتراض به این موضوع تمرین نمی کند اما برخی دیگر مدعی شدند که وی دچار مشکل شخصی شده است.

محمدی با مصدومیت از نوع همسترینگ با درجه سه روبرو شده و با مشورتی که جواد نکونام با بدنساز و پزشک تیم داشته قرار بر این شده چند روزی روی محمدی فشار وارد نشود. ظاهرا اگر مشکل او در این چند روز حل شود از شنبه در تمرینات حاضر می شود.

همچنین آخرین خبرهای نقل و انتقالاتی در مورد باشگاه استقلال مربوط به جدایی رضایی گلر این تیم است.

چک یامگا نقد می شود؟

استقلال امروز مطالبات کوین یامگا را نقد می دهد.

مدیران استقلال در تلاش هستند اجازه فسخ قرارداد مدافع فرانسوی این باشگاه را از او بگیرند.

پیغام عجیب استقلالی ها به خالدآبادی!

رضایت نامه خالدآبادی برای استقلال صادر شده اما گفته می شود خود بازیکن برای حضور در استقلال شک دارد.

وی قصد دارد با حضور در پیکان فیکس بازی کند اما از باشگاه استقلال به او گفته اند می توانی دروازه بان اول شوی و پیشنهاد ما را قبول کن!

رمضانی برای جدایی شرط گذاشت!

آرمان رمضانی برای جدایی از باشگاه استقلال کل طلب قرارداد خود را درخواست کرده که با توجه به شرایط مالی استقلال جدایی این بازیکن در حالت مبهمی قرار گرفته است.

هافبک استقلال درخواست جدایی داد!

امید حامدی فر به صورت رسمی به اطلاع مدیران استقلال رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد.

گزارش: سوده رحمانوند