پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دلیل جدایی از مس رفسنجان

ربیعی: شرایط آسیایی شدن مهیا نبود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از برنامه‌های این تیم برای فصل جدید لیگ برتر و همچنین دلیل جدایی از مس رفسنجان پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از پیروزی این تیم برابر فولاد در بازی تدارکاتی درباره روند آماده‌سازی ذوب‌آهن گفت: جزو تیم‌هایی هستیم که روند آماده‌سازی را خیلی دیر شروع کردیم. باید رفته ‌رفته جلو برویم. برای ورود به لیگ مشکلات و سختی‌های خودمان را داریم. در اردوی تهران، سه بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم که اولین بازی با فولاد بود که انجام شد.

ربیعی درباره عملکرد ذوب‌آهن در فصل نقل‌وانتقالات اضافه کرد: در فصل نقل‌وانتقالات امسال به دلیل آیین‌نامه جدید و افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان متفاوت از قبل بود. تیم ذوب‌آهن هم از این قاعده مستثنی نیست. چندان موفق نشدیم که بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم اما امیدوارم از بضاعت‌مان به بهترین شکل در مسابقات لیگ استفاده کنیم.

وی درباره دلیل جدایی از مس رفسنجان و هدفش در ذوب‌آهن نیز یادآور شد: پروژه مس رفسنجان به درستی به سرانجام رسید و کار بعدی من در این تیم آسیایی‌شدن بود و به مدیران تیم گفتم که شرایط را مهیا کنید که سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم که این شرایط مهیا نشد. در ذوب‌آهن هم یک پروژه را پیش می‌برم و از رتبه قبلی باید یک رده بالاتر بیاییم.

ربیعی درباره جذب کمال کامیابی‌نیا هم گفت: ذوب‌آهن امسال تیم بسیار جوانی است. دو یا سه بازیکن بالای ۳۰ سال داریم، یکی از بازیکنان کامیابی‌نیا است که به عنوان بزرگتر قطعا می‌تواند به ما کمک کند.