پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
من هم مثل محمد مایلی کهن...

فریاد شیران: اراده ای برای برخورد با فساد وجود ندارد

در پی انتشار مطلبی در خبرگزاری قدس آنلاین، نادر فریاد شیران دروازه بان سابق تیم ملی و از تحصیلکردگان تربیت بدنی کشور متنی را برای پایگاه خبری البرز ورزشی ارسال کرد که مخاطب ایشان در وهله اول آقای عباس خزایی است.

واقعیت ماجرا این است که اکثر دوستان و خود شما که از مدیران قدیمی و آگاه به اصول مدیریت ورزشی هستید می دانید هیچ اراده و عزم جدی برای مبارزه با فساد و دلالی در بدنه مدیریت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و نهاد های نظارتی و بازرسی من ندیده ام!

اگر هم برخوردی بوده سطحی بوده و بازدارنده نبوده و اگر آقایان فکر می کنند برخورد کرده اند چرا فساد و دلالی کم رنگ نشده نمونه آن درآمد 127 میلیاردی امیر هوشنگ سعادتی به گفته ریاست فدراسیون فوتبال ایران چیست؟!

امیدوارم این مطالبه همگانی (مبارزه با فساد، دلالی و زد و بند پنهان و آشکار)، به صورت عمومی گسترش پیدا کند و به جای کشف خلاف و تخلف و برخورد با فساد و دلالی و زد و بند فردا از ما هم شکایت کنند!!

مافیای فوتبال ایران که هزار سر دارد یکی را قطع می‌کنی 999 تا چنان به منتقد فساد و دلالی حمله می کنند که گویی افشا کننده فساد و دلالی متهم ردیف اول می شود.

مثل برادر عزیزم جناب آقای محمد مایلی کهن که برای افشای روابط ناسالم مافیای فوتبال ایران باید تشریف ببرند دادگاه! چون بخشی از فساد و دلالی فوتبال ایران را افشا و بیان کرده است!

آقای مایلی کهن و بنده از زندانی شدن ترسی نداریم به خصوص برای افشای روابط ناسالم مافیایی فوتبال ایران حاضر هستیم با پای خودمان زندان بریم و به این زندان رفتن هم افتخار کنیم.

نادر فریاد شیران

توصیح اینکه آقای عباس خزایی در واکنش به نوشته آقای نادر فریاد شیران متن ذیل را ارسال کرد: به هرروی برای برگشت به جامعه ای سالم در بستر ورزش کشور، که در شرایط نامطلوبی به سرمی برد، اجازه دهند به آن دسته از افرادی که حقوقشان در مقابل، افراد دارای رانت، در طی سال های گذشته مورد تضییع قرار گرفته است و همچنین به هر نحوی کسانی که موجب ضرر و زیان بر اموال هیات ها، فدراسیون های ورزشی شده اند با تعیین شعباتی اختصاصی موارد رسیدگی و موردتعیین و تکلیف قرار گیرند و نهایتا این اقدامات به تدریج موجب خواهد شد، ورزش کشور مسیرصحیح رشد خود را باز یابد بار دیگر از دوستانی نظیر جناب آقای مایلی کهن و از جناب آقای فریاد شیران کمال تشکر دارم.

عباس خزایی