پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

حسینی امسال شماره یک قطعی نیست!

با برگشت سیدحسین‌ حسینی به ‌استقلال، حال باید صبر کرد و دید، جواد نکونام سرمربی این‌ تیم باز هم مثل سال گذشته بازوبند کاپیتانی را به او می‌سپارد؟

درحال‌ حاضر سیدحسین حسینی با سابقه ترین بازیکن استقلال به‌شمار می‌آید. اما شنیده می شود که شاید رهبری استقلال به روزبه چشمی که او هم سابقه زیادی دراین تیم دارد برسد.

از طرفی گفته می رسد نکونام اعتقاد خاصی به حسینی ندارد و حتی تا اخرین روزها نیز به دنبال گلر دیگری بود اما موفق نشد و باشگاه گلر خارجی مد‌نظرش را نیز جذب نکرد.

از طرفی بحث حضور عابدزاده و بیرانوند نیز خیلی سریع منتفی شد.

این در حالی است که در حال حاضر نیز صحبت از حضور خالدآبادی در استقلال است و حتی عنوان شده که وی خواستار بازی در استقلال است و شنیده می شود به وی اعلام شده‌که قطعا وی گلر دوم نخواهد بود و با حضورش در استقلال به اندازه حسینی شانس حضور درون دروازه استقلال را‌ دارد.

این گلر در تیم ملی امید حضور دارد و قرار است بزودی با استقلال قرارداد امضا کند اما مشخص نیست که موضع حسینی در این مورد چیست؟

 پیش از این نیز اعلام شده بود‌ که نکونام بدنبال گلر مکمل حسینی است زیرا با توجه به مشکلات موجود درون دروازه استقلال به یک گلر مورد اطمینان نیاز دارد زیرا سرمربی تیم قصد ندارد  درون دروازه استقلال ریسک کند!

گزارش: سوده رحمانوند