پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
قهرمانی جوانان از نگاه یک مرد دنیا دیده

حسینی: اقتدار یک مربی جوان را دیدیم

تیم والیبال جوانان ایران قهرمان جهان شد، در این قهرمانی سوای اینکه بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار داشتیم نقش کوچینگ و هدایت تیم از سوی رضا مومنی مقدم غیرقابل انکار بود.

حسین حسینی مرد دنیا دیده ی والیبال و از مربیان پیشکسوت بین المللی که سمت مدیریت تیم را برعهده داشت در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: پیش از شرکت در مسابقات باور نمی کرد که مومنی مقدم اینقدر محکم و مقتدر تیم را راهبری کند. وی دانش والیبال و تجربیات سالیان دراز بازی در تیم ملی را به درستی در اختیار داشت.

حسینی افزود: کادرفنی کاملا در خدمت تیم و فرامین سرمربی بودند و وحدت یکدلی در جمع موج می زد، مهران زارع، محمد منصوری از ملی پوشان سابق و محمد امین شاکری یکپارچه و یکدل به موفقیت تیم کمک کردند. ضمن اینکه آقای مومنی کاملا حرمت پیمان اکبری و بنده را رعایت کرد و نشان داد که کسوت را پاس می دارد.

سوای حرف های حسین حسینی که برای ما حجت است اعتقاد داریم که در کنار پاس داشت این قهرمانان باید تیم جوانان ما زیر ذره بین بیشتر قرار گیرند تا به سرنوشت تیم 2019 دچار نشود. مشخص شود چند بازیکن بدون حذف و اضافه به درد آینده می خورند و برای پیشرفت آنها چه باید کرد.

جوانان بسیار خوبی داریم کما اینکه جوانان ادوار گذشته هم خوب بودند مهم چگونگی پرورش دادن آنها است. این روز ها که بحث معافیت سربازی بازیکنان تیم جوانان مطرح شده از قول مدیر تیم شنیده ایم که مسئولان فقط به 14 بازیکنی که در اتو لیست مسابقات قرار داشتند مشمول معافیت از خدمت سربازی می شوند و این شاید شامل یوسف کاظمی نشود ولی فراموش نمی کنیم که کاظمی یکی از ستون های استوار آینده والیبال ایران خواهد بود.

فدراسیون والیبال تلاش کند تا این سرعتی زن آسیب دیده در دقیقه 90 شامل تشویق و حمایت دولت شود.

نویسنده: جمشید حمیدی