پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کاپیتان استقلال را نمی‌خواهد

تیم ملی امید ایران بعد از برگزاری اردوی تدارکاتی خود در کشور ترکیه به کشورمان بازگشت تا بازیکنان این تیم، با پیوستن به تیم‌های باشگاهی خود آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر شوند.

نکته قابل توجه اینکه یاسین سلمانی، کاپیتان این تیم درحالی به استقلال لینک شده و این باشگاه برای جذب کاپیتان امیدها به مذاکرات و تلاش‌های خود ادامه می‌دهد که بعد از باشگاه قطری حالا شنیده می‌شود او پیشنهادات اروپایی دارد که البته با توجه به اینکه او فصل پیش بیشتر در سپاهان نیمکت‌نشین بود و فرصت زیادی برای بازی نداشت کمی عجیب به نظر می‌رسد.

این بازیکن به تازگی در جمعی خصوصی اعلام کرده: درحال بررسی پیشنهادهای خارجی هستم و اگر انتخاب اشتباهی داشته باشم با توجه به اینکه سن و سالی ندارم، نهایتا یک فصل را از دست می‌دهم و دوباره به مسیر درست بازخواهم گشت! وی حتی در جایی نیز از علاقه خود به تراکتور صحبت کرده و این‌طور گفته بود؛ درصورتی‌که به خارج از کشور نرود راهی تبریز خواهد شد.

با این حال استقلالی‌ها در تلاش هستند تا طبق خواسته نکونام و با توجه به خلأیی که در ترکیب این تیم وجود دارد این بازیکن را جذب کنند که به همین منظور نیز مذاکرات استقلال با این بازیکن ادامه دارد و ممکن است طی روزهای پیش‌رو نهایی و منجر به توافق قطعی طرفین شود.

گزارش: نیلوفر مژدهی