پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ماحصل نشست کمیته فنی در فدراسیون

بهره گیری از حداکثر پتانسیل موجود در والیبال

نشست پنج ساعته اعضای کمیته فنی فدراسیون والیبال حاوی نکات و اظهار نظر هایی بود که واقعا تکان دهنده و در عین حال درس و تجربه بود.

هیچکس علیه دیگری جبهه نگرفت و همه تلاش کردند در آستانه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در شهر ارومیه به تیم ملی کمک کنند تا از بن بست روانی کنونی رهایی پیدا کند. واقعیت این است که نائب رئیس و دبیر فدراسیون که همراه تیم به آمریکا رفته بودند آنقدر اطلاعات داشتند که نیاز به حرف و سخن دیگری نبود با این همه با در نظر گرفتن شرایط خطیر انتخابی المپیک، بازی های آسیایی و مسابقات 25 روز آینده در ارومیه نظر جمع بر تقویت کادرفنی و شخص بهروز عطایی بود که به احتمال زیاد تحقق پیدا خواهد کرد.

در این زمینه دکتر وحید مرادی نایب رئیس و مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: مطمئنا موضوعاتی که در جلسه کمیته فنی مطرح شد مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و راهکار های ارائه شده توسط تمامی کارشناسان شرکت کننده در جلسه مد نظر قرار خواهد گرفت. از مهمترین مواردی که مطرح شد تقویت و تغییر کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان بود که با توجه به اینکه فهرست اسامی کادر فنی بر اساس سنوات قبل بلافاصله بعد از جلسه منتشر شد، تنها برای اطلاع از آغاز اردو بوده و پس از بررسی هایی که انجام خواهد شد، تغییراتی به منظور تقویت کادر فنی تیم ملی خواهیم داشت. اما به دلیل محدودیت زمانی تا آغاز رقابت های قهرمانی آسیا، سعی کردیم تمرینات را با بازیکنان دعوت شده آغاز کنیم تا هرچه زودتر تیم ملی به شرایط آمادگی برای حضور در این رقابت‌ها برسد . بدیهی است پس از بررسی های لازم کادر فنی جدید تیم ملی با نظر سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی در پایان افزود؛ به طور قطع سعی و تلاش مجموعه فدراسیون والیبال و خانواده بزرگ و فهیم والیبال ، حفظ جایگاه و اعتبار و همچنین ارتقای والیبال کشور عزیزمان در میادین بین المللی است. در میان ۱۸ تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا که ماه آینده در شهر ارومیه برگزار خواهد شد تیم‌های ژاپن و چین رقبای اصلی ما خواهند بود و برای مقابله با این تیم ها باید از حداکثر پتانسیل موجود در کشور بهره ببریم ضمن اینکه بقیه تیم‌های شرکت کننده نیز با انگیزه و به امید کسب پیروزی در این رویداد شرکت خواهند نمود.

نویسنده: جمشید حمیدی