چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

مورایس راضی نشود دو بازیکن جدا می‌شوند

دو بازیکن سپاهان به دلیل عملکرد ضعیف به در خروجی نزدیک شدند.

سپاهان بعد از اردوی سنگین و پرفشاری که در ترکیه داشت این روزها تمرینات خودش را به صورت منظم برگزار می‌کند و قرار است روز چهارشنبه این هفته نیز یک دیدار تدارکاتی با فجرشهید سپاسی از تیم‌های حاضر در لیگ یک کشور داشته باشد.

ژوزه مورایس که در نقل و انتقالات سعی کرد تیمش را به بهترین شکل تقویت کند این روزها از عملکرد برخی خریدهایش رضایت ندارد. واقعیت امر این است که مورایس مربی بسیار سختگیری است و با هیچ بازیکنی تعارف ندارد. او در فصل گذشته هم این مساله را به خوبی ثابت کرد و در طول فصل حتی چند بازیکن را از لیست تیمش کنار گذاشت. اتفاقی که ممکن است این بار قبل از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر رخ دهد.

از آنجا که سپاهان تیم پر‌مهره‌ای مخصوصا در خط هافبک و حمله است، از اردوی این تیم خبر می‌رسد که شاید یک هافبک و یک مهاجم از لیست طلایی پوشان کنار گذاشته شوند. از این جهت که این نفرات نتوانسته‌اند در تمرینات و بازی‌های دوستانه خواسته‌های فنی مورایس را برآورده سازند. بازیکنان اشاره‌شده که سابقه بازی در سرخابی‌ها را در کارنامه فوتبالی خود یدک می‌کشند اگر در روزهای آتی نتوانند نظر مثبت مورایس را جلب کنند باید برای ادامه فوتبال خود دنبال تیم جدید باشند. هرچند شاید سرمربی پرتغالی تصمیم خود را در مورد این نفرات گرفته باشد.

گزارش: نیلوفر مژدهی