پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

آرمات: به مربی ایرانی اعتماد کنیم

در حالی که شاید ظرف چند روز آینده تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال مشخص شود، اما بحث جدی بین مربیان ایرانی بر سر سپردن سکان هدایت ملی پوشان به مربیان وطنی جدی و داغ شده است.

استخدام مربی خارجی در شرایط بد اقتصادی کنونی که ناشی از شیوع ویروس کرونا است، توجیهی نخواهد داشت و ما اگر پول هم داشته باشیم، باز باید به مربیان ایرانی توجه کنیم.

مسعود آرمات بازیکن سابق تیم ملی و مربی بین المللی می گوید: مربیان وطنی علم و آگاهی و دانش روز را دارند و کافی است به آنان اعتماد کنیم.

آقایان بهروز عطایی و مصطفی کارخانه از جمله این مربیان هستند، عطایی با تیم جوانان قهرمان جهان شد و جزو بهترین های دنیاست پس ارزش توجه و سرمایه گذاری را دارد. البته مربیان خوب دیگری هم داریم.

آرمات می افزاید: سوال من این است آیا با مربی خارجی قول موفقیت و گرفتن سکو در المپیک را می دهند؟ خب همین پرسش می تواند درباره مربیان ایرانی جاری شود.

آرمات که با تیم دانشجویان ایران قهرمان جهان شده است درباره مربیان رده پایه هم می گوید: مربیان نوجوانان و جوانان باید با روحیات این رده سنی آشنا باشند و مثل پدر در زمینه اخلاقی و فنی بازیکنان را هدایت کند. نوجوانان و جوانان پشتوانه های تیم ملی بزرگسالان هستند و مطئن هستم که همه خبرگان و دلسوزان این واقعیت را درک می کنند.