چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
سرمربی استقلال بدون قرارداد است

برنامه های استقلال تلفنی اجرامی شود!

از سمت مسئولان باشگاه استقلال پیش قرارداد جدیدی برای نهایی شدن قرارداد نکونام آماده شده و این پیش قرارداد برای سرمربی آبی ها هم ارسال شده است.

البته هنوز این پیش قرارداد به امضاء طرفین نرسیده زیرا در برخی بندها و جزئیات میان طرفین باید جلسه برگزار شود که قرار شده با ترتیب جلسه‌ای بین خطیر و نکونام این مساله هم انجام شود.

از طرف دیگر نیز هنوز قرارداد دستیاران جواد نکونام به امضاء نهایی نرسیده است و باید دید مسئولان باشگاه استقلال چه زمانی نسبت به آن اقدام خواهند کرد.

سرمربی استقلال هنوز مربیان خارجی خود را در اختیار ندارد و گفته می شود وی از طریق تماس تلفنی برنامه های بدنسازی را با مربیان پیش می برد و در استقلال اجرا می کندکه این اتفاق نیز در نوع خود جالب توجه است.

باشگاه استقلال در جذب بازیکن و مربیان مورد نظر نکونام بسیار ناکام بوده و جواد نکونام که علاوه بر روبرتو تورس ۳ بازیکن خارجی دیگر نیز به مدیریت معرفی کرده است تا جذب آن ها سریعا صورت بگیرد  در حال حاضر تنها دو سه بازیکن جوان را در لیست خریدهای جدید استقلال می بیند.

علاوه بر این جواد نکونام علاقه‌ی زیادی به جذب امیرحسین حسین زاده دارد و مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفته است اما توافقی صورت نگرفته و بعید است‌که این بازیکن نیز به استقلال بازگردد و سال جدید باید شاهد تیمی‌جوان و بی تجربه باشیم که مشخص نیست چه شرایطی در انتظارش است زیرا استقلال در فصل جاری کاملا یک تیم معمولی بسته شده که برای رقابت با تیم های قدر حرف زیادی برای گفتن ندارد!

گزارش: سوده رحمانوند