چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
دیدار خاطر انگیز ملی پوشان سابق در لاهیجان

یک گل در دروازه ستاره های پیشین فوتبال

مردم فوتبالدوست لاهیجان و استان گیلان استقبالی ویژه و به یادماندنی از ستارگان فوتبال ایران انجام دادند.

گروهی از ستارگان تیم ملی فوتبال کشورمان همانند سالیان گذشته به دعوت پروفسور رهنما در ورزشگاه پایین رود پشت شهرستان لاهیجان حاضر شدند تا در دیداری دوستانه به مصاف بازیکنان قدیمی فوتبال گیلان بروند. نکته جالب توجه در این رابطه استقبال فوق العاده گرم آقایان و بانوان فوتبال دوست لاهیجانی و گیلانی بود.

منتخب تیم ملی کشورمان را چهره‌های سرشناسی از استقلال، پرسپولیس، پاس و... تشکیل می دادند. مردانی همچون: حسن روشن، ابراهیم قاسمپور، محمود حقیقیان، سعید مراغه‌چیان، رضا نعلچگر، مرتضی فنونی‌زاده، شاهین بیانی، بهتاش فریبا، منصور رشیدی صادق ورمزیار، امیر حسین صادقی سعید عزیزیان، علی موسوی، یدالله اکبری، مهدی امیرآبادی، سید مهدی سید صالحی و... تشکیل می‌دادند.

مهدی توتونچی همکار مطبوعاتی ما که مجری برنامه شب‌های فوتبالی نیز محسوب می‌شود، در این سفر همراه با ملی‌پوشان کشورمان حضور داشت و به نوعی خودش هم ملی‌پوش شد!

ناکامی ملی پوشان سابق

این مسابقه در سه وقت ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد و در نهایت منتخب گیلان توانست حریف پرستاره خود را با یک گل شکست بدهد اما چیزی که از نتیجه ارزشمندتر بود، برخورد بسیار خوب و گرم فوتبالدوستان گیلانی با هر دو تیم به ویژه ستارگان ایران بود که نشان داد مردم هنوز ‌پوشان سالیان گذشته را فراموش نکرده‌اند.

این مسابقه از چندین سال پیش به طور مدام با پیشگامی سعید مراغه چیان بازیکن سابق استقلال برگزار می شود، وی هم ساله تنی چند از ملی پوشان را به شهر زیبای لاهیجان می برد تا ضمن انجام بازی دوستانه با منتخب لاهیجان شور و نشاطی را در این شهر به وجود آورد.

حامی این دیدار خاطر انگیز پروفسور رهنما از شخصیت های به نام استان گیلان و شهرستان لاهیجان است و همین طور آقای زنجانی نیز زحمات زیادی را به عمل آورده است، از میهمانان ویژه این مسابقه محمود پیشگاه هادیان از چهره های شاخص فوتبال گیلان و ملوان انزلی و مهدی توتونچی مجری تلویزیون بودند.

عکس و خبر از صفر سرپرست