پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تناقض در فدراسیون فوتبال

به نظر می‌رسد اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال با رسانه‌ها با آنچه در جلسه با سرمربی تیم ملی عنوان می‌کند متفاوت است.

قرارداد امیر قلعه‌نویی و دستیارانش با فدراسیون با گذشت 4 ماه از شروع کار آنها هنوز امضا نشده و در این مورد هر روز اخبار جدیدی به گوش می‌رسد.

تازه‌ترین خبر حاکی است که امیر قلعه‌نویی به هیچ‌عنوان در جریان ادعای اخیر مهدی تاج مبنی‌بر این نبوده است که مربیان فعلی تیم ملی زمانی روی نیمکت ایران در جام‌جهانی خواهند نشست که تیم ملی در جام‌ملت‌ها جزء چهار تیم باشد.

گویا قلعه‌نویی با مهدی تاج برای عقد قرارداد بلندمدت به توافق رسیده و بعید است شرط‌وشروطی هم در این قرارداد لحاظ شود.

حال سوال این است، چرا مهدی تاج در مصاحبه اخیرش مدعی شد که اگر تیم ملی در جام ملت‌ها راهی چهار تیم نهایی شود، کادرفعلی تا جام‌جهانی ماندنی خواهد شد؟

 هرچه هست این قرارداد به‌زودی امضا می‌شود اما قبل از آن حتما نشستی بین سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

به نظر می‌رسد آنچه مهدی تاج در رسانه‌ها مطرح می‌کند با آنچه در جلساتش با قلعه‌نویی عنوان می‌کند، تفاوت دارد. شاید رئیس فدراسیون برای اینکه بخواهد مقابل دوربین‌های تلویزیونی از خودش اقتداری نشان دهد این‌چنین عمل می‌کند و در جلسات اتفاقات دیگری را شاهد هستیم.

در هر صورت باید دید ماجرای امضای قرارداد قلعه‌نویی به فدراسیون به کجا خواهد کشید و شرط عنوان‌شده در این قرارداد لحاظ خواهد شد یا نه.

گزارش: نیلوفر مژدهی