چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
درباره پرونده‌ای که قبل‌تر بسته شده بود

استقلال بدون ستاره!

علی خطیر در اولین روز حضور خود در استقلال با ارسال نامه به باشگاه اماراتی پرونده بازگشت این بازیکن را در شرایطی مجددا باز کرد که تصاویر حضور این بازیکن در امارات و ملاقات‌های فوتبالی او شایعات برای حضور در اتحاد کلباء را جدی‌تر کرده بود.

با این حال، باشگاه اماراتی با ارسال نامه‌ای که تصویر آن به صورت اختصاصی در اختیار یکی از رسانه ها قرار گرفته است، اعلام کرده که ترجیح می‌دهد مهدی قایدی در فصل جاری در لیگ حرفه‌ای امارات فوتبال خود را ادامه دهد تا به این ترتیب مشخص شود که این بازیکن نمی‌تواند در فصل جاری پیراهن استقلال را بر تن کند.

تغییرات مدیریتی و فنی در استقلال شاید اگر زمان بهتری اتفاق می‌افتاد، امروز مهدی قایدی با پیراهن استقلال خود را برای شروع لیگ آماده می‌کرد اما روند اتفاقات به شکلی پیش‌رفت که قایدی حالا در امارات شاگرد مجیدی باشد؛

اتفاقی که اعلام آن یکشنبه یک مرداد رخ داد اما گویا پیش از این توافقات لازم برای بسته شدن پرونده رخ داده بود.

آن چیزی که مشخص است اینکه استقلال در مقطعی حساس قایدی را از دست داد و این اتفاق بیش از یک ماه قبل رخ داده بود و تنها هواداران استقلال از آن بی خبر بودند!

بارها به این نکته اشاره شد که محبی و قایدی به همراه سیلوا با هماهنگی های انجام شده قرار نیست در استقلال بمانند و همین اتفاق رخ داد تا دست نکونام در این تیم کاملا خالی بماند.

پروژه معمولی سازی این تیم ادامه دارد و هیچ کس در استقلال فعلی امیدوار به اینده نیست!

بازیکنان قرارداد بستند و ناچار به ماندن شدند زیرا اگر راهی برای جدایی وجود داشت مطمئنا امثال چشمی، حسینی، رضاوند، مهدی پور و باقی نفرات در استقلال نمی ماندند و راهی تیم های دیگری می شدند!

گزارش: سوده رحمانوند