پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نوجوانان ایران؛ اول برزیل و بعد آرژانتین

فدراسیون سنگ تمام گذاشت

تیم والیبال نوجوانان ایران که برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان راهی آمریکای جنوبی شد دیشب به برزیل رسید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این تیم پس از شرکت در تورنمنت چهار جانبه سائوپائولو خود را برای حضور در هجدهمین دوره پیکار های نوجوانان جهان در آرژانتین آماده کنند.

فدراسیون والیبال برای آماده سازی این تیم حمایت های بسیار خوبی به عمل آورده بود که مهمترین آن ها شرکت دادن نوجوانان در مسابقات لیگ یک باشگاه های کشور با نام شمس (کاله) بود.

این تیم را محمد وکیلی به عنوان سرمربی هدایت می کند، در کارنامه ی نوجوانان ایران عنوان قهرمانی نوجوانان در سال 2007 با مربیگری ست کوویچ و چند دوره نایب قهرمانی با مربیگری مصطفی کارخانه و مدال برنز دوره گذشته با سرمربیگری مسعود آرمات بود.

شاگردان وکیلی پس از اردوی تدارکاتی یک هفته‌ای در برزیل راهی آرژانتین محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان خواهند شد تا برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند.

سیدمرتضی طباطبایی، سیدمتین حسینی، مرتضی نریمانی، عرشیا سعادتی، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، محمدمانی علیخانی، ماهان برزکار، عمران کوک جیلی، پوریا عرب، ابوالفضل مهدیان و محمدرضا آل جلیل بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان هستند.

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، عادل غلامی، حسام‌الدین نائیجی، امان نظر زادقلی دوجی و امین شاکری (مربیان)، مهدی خباز (بدنساز)، محمد مهدی آذرمهری (فیزوتراپ) و محمد معین وکیلی (آنالیزور) کادر فنی تیم ملی نوجوانان در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.