پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
تیم ملی بوکس در اردن

نهرودی: مربی آینده تیم ملی ازبک خواهد بود

تیم ملی بوکس ایران برای برپایی اردو در کشور اردن راهی امان شد.

این تیم متشکل از شش بوکسور و سه مربی، چند روز با مشت زن های اردنی تمرین خواهد کرد.

حسین قلی نهرودی سرمربی تیم ملی ایران در اینباره به البرز ورزشی گفت: زمینه ساز این سفر آقای همایون امیری از مربیان تیم ملی بود که در جریان مسابقات قهرمانی جهان با همتای اردنی خود هماهنگ کرده است. بوکس اردن کیفیت بالایی دارد و ورزشکاران این رشته چند مدال جهانی را در ویترین افتخارات خود دارد.

 سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چند بوکسور اعزام شده اند گفت: شش بوکسور از جمله آقای شه بخش با ما همراه هستند فقط آقای قشلاقی به دلیل شرکت در بوکس نیمه حرفه ای تایلند غیبت دارد البته حضور وی در رقابت های نیمه حرفه ای هیچ منعی برای شرکت در بوکس آماتور ندارد.

در اردوی فوق سوای آقای امیری، آقای نهتانی هم به عنوان مربی عزیمت کرده اند این را هم بگویم که سه تن از شاگردان آقای استکی در تیم امید نیز با ما به اردن آمده اند. در واقع ما هیچ جدایی با ایشان ندارم و همه یکی هستیم.

نهرودی درباره انتخاب آقای حسینی به سمت ریاست فدراسیون بوکس نیز گفت: امیدوار هستیم با ریاست وی همه ی مشکلات حل شود به قول معروف باید دید و تعریف کرد.

آخرین سوال ما از سرمربی دوران دیده ی تیم ملی بوکس درباره احتمال حضور مربی خارجی در ایران بود که می گوید: رزومه مربیانی از کوبا و ازبکستان را گرفته ایم ازبک ها حرف اول را در بوکس دنیا می زدند و احتمالا مربی آتی تیم ملی ازبک خواهد بود البته که بحث دستمزد و پول هم وجود دارد.

گفت و گو: عباس اسماعیلی