پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

رقابت 180 ورزشکار در فیزیکال فیتنس تهران

مسابقات کاپ آزاد ساحلی فیزیکال فیتنس استان تهران بزرگداشت شهید ورزشکار ابراهیم هادی طی دو روز متوالی در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این مسابقه که به همت کمیته فیزیکال فیتنس هیات آمادگی جسمانی استان تهران برگزار شد رویدادی متفاوت با نگرشی تازه برای چالش کشیدن توانمندی ها و مهارت ورزشکاران در شرایطی متفاوت در زمین شنی و ساحلی ورزشگاه تختی انجام شد با مسابقات قبلی تفاوتی چشمگیر و بی نظیری داشت.

به گزارش مسئول برگزاری این مسابقه زهرا اسفندیارکه سابقه ای طولانی در مدیریت ورزش کشور دارد گفت: بیش از۱۸۰ورزشکار علاقه مند به این رشته جذاب ون فس گیردر این مسابقه موجب شد تا ما شاهد رقابتی تنگاتنگ و دیدنی بین شرکت کنندگان در روز نخست این مسابقه باشیم.

اسفندیاری همچنین افزود ۴۱ نفر از شرکت کنندگان درسه رده مختلف موفق به حضور در مرحله نهائی شوندکه پس از رقابتی نزدیک بین ورزشکاران شرکت کننده در روز پایانی نفرات برتر این مسابقه شناخته شدند که به رسم یاد بود هدایائ نقدی از سوی کمیته فیزیکال فیتنس و شرکت ورزشی آبتسام اروین و‌ مجموعه ورزشی ارشیدا  همچنین جوایز نفیس از سوی  شرکت ارنا اسپرت و عینک جیجیلو  اهدا شد.

رده بندی تیم ها:

رده اول

1-میلادنوری از اسلامشهر

2-حسین حیدریان؛ ازپردیس

3-علی اصغرچراغی ازپاکدشت

رده دوم

1-علیرضا گماری ازشهریار

2-مرتضی اسکندری ازتهران  

3-انوش آزادی بینیسی از تهران

رده سوم

1-حسین جوادی ازاسلام شهرمقام

2-محمدعلی قنبری ازتهران  

3-علی یاری ازشهرک اندیشه