پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دغدغه مهاجم برای پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی برای تقویت تیمش در خط حمله نیز تصمیم دارد که یک مهاجم نوک به خدمت بگیرد.

در این راستا ایجنت‌های زیادی در دو هفته گذشته مهاجم به باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی معرفی کردند. همه این نام‌ها از سوی یحیی به دستیارانش رسید و آنها عملکرد یکی دو فصل اخیر این بازیکنان را به‌طور دقیق بررسی کردند.

در حال حاضر هیچ یک از این نفرات نتوانسته‌اند نظر یحیی را جلب کنند. در این میان نام‌های زیادی هم از سوی ایجنت‌ها در فضای مجازی مطرح شده که به نوعی به پرسپولیس وصل شده‌اند. حتی هواداران پرسپولیس بابت عدم جذب آنها هم گلایه‌هایی داشته‌اند .

در همین مورد شنیده ایم عده زیادی از بازیکنان هم قیمت‌های بسیار بالایی داشتند که اگر می‌خواستند آنها را جذب کنند سقف باشگاه شکسته می‌شد و صدای ملی‌پوشان هم درمی‌آمد. مساله دیگر اینکه بعد از عملکرد ضعیف پریرا با وجود کارنامه نسبتا خوبی که داشت یحیی مردد شده است و با وسواس زیادی بازیکن انتخاب می‌کند.

در بازار نقل و انتقالات مهاجمان خوب و با سابقه بالای دو میلیون دلار قیمت دارند که جذبش برای باشگاه ممکن نیست. مهم‌تر از همه اینکه مهاجم مدنظر باید فصل خوبی را در تیم سابقش سپری کرده و آمار گلزنی خوبی هم داشته باشد. به‌خاطر همین مساله تاخیر زیادی در انتخاب مهاجم به وجود آمده اما با این حال تا قبل از شروع فصل گل‌محمدی حتما به یک گزینه رسیده و نام او را به باشگاه معرفی خواهد کرد.

گزارش: نیلوفر مژدهی