چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
بلاتکلیفی استقلال پس از اعتصاب و بسته شدن حساب

استقلال از لیگ کنار می کشد؟!

تمرینات استقلال در نوبت صبح امروز نیز برگزار نشد تا اوضاع بدتر و بدتر شود.

بازیکنان استقلال به دلیل اوضاع بد مالی اعتصاب کردند و قصد ندارند به کار خود در تیم ادامه دهند و در این میان نکونام نیز از شرایط و بازیکنان حمایت می کند زیرا وضعیت به گونه ای است که وی هم انگیزه ای برای ادامه کار در تیم ندارد و حتی می خواهد که برود!

این در حالی است‌که خطیر خیلی ارام و بدون دغدغه از رفع مشکلات می کوید و در حال رایزنی با بانک ملی برای دریافت پول است تا به بازیکنان پرداخت کند.

از طرفی وی هنوز امکانات اولیه را برای مربی تیم فراهم نکرده و استقلال نه اردو برگزارکرده و نه بدنسازی انجام داده است و این اتفاقات در نوع خود بسیار عجیب است و تا به حال دراستقلال رخ نداده است.

به مشکلات این چنینی عدم جذب بازیکنان مورد نظر نکونام و بسته نشدن قراردادها را نیز باید افزود که همچنان مشکل ساز است و نفرات جدید تیم که کاملا بلاتکلیف هستند و حتی در پی فسخ با استقلال اند!

استقلال مشکل مالیاتی نیز دارد و صبح امروز به این دلیل با حساب مسدود مواجه شد.

در حالی که باشگاه استقلال این روزها به دلیل تأمین نشدن منابع مالی با مشکلات زیادی در نقل‌ و انتقالات و اعتصاب تمرینات از سوی بازیکنان رو به ‌روست، خبر می‌رسد که حساب این باشگاه نیز مسدود شده است.

ظاهراً حساب استقلال به دلیل بدهی به اداره مالیات مسدود شده تا به مشکلات این باشگاه افزوده شود.

مشکلات گویا در این تیم تمامی ندارد و به نظر می رسد با این وضع نزدیک به ورشکستگی بهتر است استقلال از مسابقات کنار بکشد و در لیگ شرکت نکند شاید با این اقدام مدیران و مسئولان در پی حل مشکلات بسیار این تیم باشند و استقلال را از این منجلاب نجات دهند!

گزارش: سوده رحمانوند