پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای توپ گرد

گذر و نظری بر اخبار کوتاه فوتبال ایران از اردوی نساجی در ترکیه تا پیوستن فرشاد پیوس به ملون انزلی که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* حامد یوسفی مالک جدید سپیدرود بلافاصله پس از حضور رسمی در این باشگاه، با فرشاد پیوس به عنوان سرمربی جدید سپیدرود در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به توافق رسید تا آقای گل اسبق پرسپولیس پس از ۷ سال دوباره سکان هدایت قدیمی ترین تیم گیلان زمین را برعهده بگیرد.

فرشاد پیوس که تاکنون موفق شده ۴ بار به لیگ دسته اول صعود کند، در ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ سرمربیگری سپیدرود را در لیگ دسته دوم برعهده داشت و در ۲۶ اردیبهشت سال ۹۵ موفق شد این تیم را به لیگ دسته اول برساند.

* شاگردان سیدمهدی رحمتی که سومین اردوی پیش‌فصل خود را در کمپ گرین‌پارک کاراتپه استانبول آغاز کرده بودند، سرانجام بعد از گذشت ۹ روز تمرینات تاکتیکی و برگزاری سه بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های عربستانی، به این اردو پایان دادند.

اعضای تیم فوتبال نساجی امشب فرودگاه استانبول را به‌سمت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تهران ترک کردند و بامداد فردا وارد ایران خواهند شد.

تیم فوتبال نساجی بعد از استراحتی یک ‌روزه و کوتاه، مجدد از پنج‌شنبه با برگزاری یک دیدار تدارکاتی با یکی از تیم‌های لیگ برتری، به مسیر آماده‌سازی و تمرینات خود برای حضور هر چه قدرتمندتر در رقابت‌های آتی ادامه خواهد داد.

 * حسین گودرزی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی دو ساله، به تیم شمس آذر پیوست. این بازیکن 21 ساله در تیم امید ایران نیز حضور دارد.