پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اسپانسرها با استقلال قرارداد نمی بندند

هیات مدیره بیکار به جای منبع اقتصادی!

هیچ اسپانسری حاضر نیست با استقلال قرارداد ببندد.

همراه اول اسپانسر قبلی هم هیچ پولی بابت تبلیغ روی پیراهن به استقلال پرداخت نکرده است.

‏مگه میشه این یه چیز عادی باشه؟

‏این در حالی است که گفته می شود استقلال ششصد میلیارد بدهی دارد و مدیریت جدید نیز در پی این است که برنامه سه ساه تنظیم کند و اصل برنامه اش برای فصل جاری نیست.

از طرفی گفته می شود اسپانسرها بدلیل شرایط فعلی استقلال حاضر به همکاری نیستند و این موضوع اوضاع را بدتر کرده است،

استقلال چند روز دیگر باید به ایادان سفر کند تا اولین دیدار لیگ را برگزار کند اما هیچ چیز برای این تیم سرجایش نیست و هیچ کس نیز کمکی نمی کند.

استقلال نه پول دارد نه اسپانسر نه مربی و نه بازیکن!

با این وضع قصد دارد در مسابقات حاضر شود‌و شرایط را طوری ویش ببرد که‌مشکلی وجود ندارد اما استقلالی ها همین حالا نیز در اعتصاب به سر می برند و تمرین خاصی نیز انجام ندادند!

نکته قابل توجه حضور افراد جدید در هیات مدیره استقلال است که قرار بود وضعیت را تغییر دهند خانی و حیدر زاده که گفته می شود از دوستان سازمان خصوصی سازی هستندتا به حال هیچ سودی برای استقلال نداشتند کما اینکه قرار بود این بار اعضا کاملا اقتصادی باشند‌برای کمک به استقلال وارد باشگاه شوند!

اما این اتفاق تا به حال رخ نداده و این اعضا تنها از عواملی حمایت می کنند که با سرمربی استقلال مشکل دارند و راهی را می روند که برای استقلال مشکل ساز خواهد شد!

جواد نکونام در این راه با مشکلات بسیاری رو به رو شده و با برنامه بلند‌مدت نیز موافق نیست اما از طرفی نیز به دلیل اعتماد هواداران قصد جدایی ندارد و می خواهد با همین نفرات اوضاع را پیش ببرد!

گزارش: سوده رحمانوند