چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

تا شروع لیگ 23 زمان چندانی باقی نمانده است، اما اخبار حاشیه ای همچنان بازار داغ دارد.

در این راستا مشکلات برخی از تیم ها به ویژه استقلال بر شدت اخبار حاشیه ای افزوده است که به نمونه هایی از آن اشاره می شود.

* علی خطیر سرپرست مدیریت باشگاه استقلال در واکنش به اعتصاب بازیکنان تیم استقلال گفت: وقت خواندن استوری بازیکنان را ندارم، اما می دانم که نکونام ژن قهرمانی دارد. هواداران باید صبوری از خود نشان دهند.

* امروز گروهی از پیشکسوتان و مدیران ادواری باشگاه استقلال با پولادگر معاون وزارت ورزش دیدار خواهند داشت. قرار است خطیر و نکونام هم حضور داشته باشند. هدف نهایی از این نشست، آشتی کنان بین خطیر و نکونام است.

* سر انجام بعد از دو روز اعتصاب، بازیکنان تیم استقلال به تمرینات بازگشتند. البته آتش همچنان زیر خاکستر پنهان است، چون برای پایان بخشیدن به اعتصاب قول هایی داده شده است، اگر وعده ها تا روز یکشنبه عملیاتی نشود، اعتصاب جدید شکل خواهد گرفت.

* باشگاه نفت آبادان با سه بازیکن عراقی قرار داد امضا کرد. فهد طالب، علی یوسف و میثم جبار سه بازیکن عراقی هستند که سیمای تیم برزیلی نفت برزیلی آبادان را به نفت عراقی تغییر داده  است. همچنین علی محمدی کاپیتان فصل پیش سپاهان به این تیم آبادانی پیوست.

* روابط عمومی باشگاه سپاهان به صحبت های اخیر علی پروین واکنش نشان داد. مسئول روابط عمومی باشگاه سپاهان در استوری خود نوشت، آقای پروین، جنابعالی به عنوان اسطوره مورد اعتماد جامعه فوتبال هستید، گول حرف دروغگوها را نخورید.

* مهدی ترابی و محمد عمری پس از دستیابی به بهبودی کامل در تمرینات گروهی تیم پرسپولیس حضور پیدا کردند تا پرسپولیس لیگ 23 را با توپ آ غاز کند.

* تیم فوتبال سپاهان پس از مدت ها تمرین در پشت درهای بسته از پنهان کاری خارج شد و در ابتکار جدید  مجوز راهیابی تماشاگران به تمرینات را صادر کرد.

* دیدار تدارکاتی تراکتور با پیکان با تساوی بدون گل به پایان رسید. این تساوی بیشتر به زیان تراکتور تمام شد، چون خرید های نجومی هنوز در این تیم پاسخگو نیستند.

* حسین امیری بازیکن تیم امید به تیم شمس آذر قزوین پیوست از روزی که اردوی آمادگی تیم امید بر پا شده است، این چندمین بازیکن تیم امید است که از اردوی این تیم به سایر تیم ها انتقال می یابد.

گزارش: اکبر عزیزی