پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دلیل اصلی دلخوری و اعتصاب بازیکنان استقلال!

همه چیز از جلسه خطیر در کمپ زنده‌ یاد ناصر حجازی کلید خورد؛

او درست فردای روزی که سکان مدیریت آبی‌پوشان را برعهده گرفت به محل تمرین آبی‌ها رفت و خطاب به جواد نکونام، سرمربی و بازیکنان استقلال با اشاره به اطلاع از شرایط سخت آبی‌ها، متعهد شد تا ۱۴ روز دیگر مشکلات مالی این تیم را تا حد زیادی حل می‌کند!

۱۶ روز از حضور خطیر در استقلال گذشت و هیچ پولی به حساب بازیکنان واریز نشد تا صدای اعتراض بازیکنان بلند شود؛ آنها پس از بازی دوستانه با آلومینیوم اراک مصاحبه‌های تند زیادی را انجام دادند اما باشگاه واکنشی نشان نداد تا آنها دست به تصمیم مشترک اعتصاب بزنند.

در این مدت علی خطیر با مصاحبه‌هایی که با رسانه رسمی استقلال داشته است از بازیکنان این تیم دلجویی کرده است و همین موضوع باعث آزرده خاطری استقلالی‌ها شده است. بازیکنان استقلال بر این باورند که اینکه علی خطیر، مدیرعامل این تیم با آن‌ها جلسه حضوری نداشته است و تنها از رسانه رسمی باشگاه صحبت‌هایی از جانب او شده، یک بی‌احترامی بزرگ به آن‌ها محسوب می‌شود وشان و شخصیت‌شان به عنوان بازیکنان تیم بزرگ استقلال حفظ نشده است و از این موضوع بسیار دلخور و ناراحت هستند.

البته بازیکنان استقلال حق دارند به دنبال حق و حقوق خود باشند. بازیکنانی که ۸ ماه است، دریافتی از باشگاه نداشته اند. اما از طرفی عقب افتادن تمرینات استقلال، شرایط را برای این تیم سخت تر می کند. استقلال یک هفته دیگر باید به میدان برود و هر روز عقب افتادن تمرینات شرایط را برای تیم در رقابت ها دشوار تر می کند.

مدیریت باشگاه اعلام کرده هفته آینده پول به حساب بازیکنان واریز می شود اما نفرات تیم فعلا به این وعده ها توجهی ندارند و همچنان به تصمیمات خود پایبند هستند!

گزارش: سوده رحمانوند