چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

اسپانسر احتمالی استقلال

گمانه زنی ها در مورد اسپانسر جديد استقلال ادامه دارد اما همچنان شانس ایرانسل بیشتر به نظر می‌رسد.

چند روز پیش و در جریان جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان باشگاه استقلال، خانی عضو هیات‌مدیره این باشگاه به‌صراحت اعلام کرد قرار است در هفته آینده با ایرانسل قرارداد جدید مالی امضا شده و در لیگ جدید اسپانسر اصلی استقلال به رقیب همراه اول سپرده شود. وی مدعی شد؛ تنها در این صورت می‌توانیم به تعهدمان در قبال کادرفنی و بازیکنان عمل کنیم.

 این خبر بلافاصله در محافل خبری بازتاب وسیعی پیدا کرد تا جایی که برخی مقامات باشگاه آن را تکذیب و اعلام کردند قرار نیست چنین امری محقق شود و به این منظور با چند شرکت صنعتی بزرگ مذاکراتی صورت گرفته است.

پس از آن گمانه‌زنی‌ها در مورد اسپانسر جدید باشگاه استقلال ادامه داشت تا این که  یک مقام آگاه به ما خبر داد؛ موانع موجود برای اسپانسرینگ مشترک سرخابی‌ها توسط شرکت ایرانسل درحال برداشته شدن است و این اپراتور می‌توان و بعد از 6 سال که این اپراتور برای اولین بار اسپانسرینگ این دو باشگاه را با هم به عهده داشت، دوباره این امر را تکرار کند.

ناگفته نماند آخرین باری که ایرانسل اسپانسر مشترک دو تیم بزرگ پایتخت بود حواشی زیاد در مورد کمک‌های یک‌طرفه این شرکت به تیم پرسپولیس از سوی استقلالی‌ها به وجود آمده اما این بار رقمی مشخص و واحد برای این دو باشگاه تعیین شده است. در صورت تحقق این امر، ایرانسل به عنوان اسپانسر غیراصلی با این باشگاه قرارداد می‌بندد.

گزارش: نیلوفر مژدهی