پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

 مهاجم برزیلی پرسپولیس در راه تهران

 باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در این بین، نگاهی هم به بازگرداندن شهریار مغانلو از سپاهان داشت. اما با گذشت زمان و ناامیدی از جذب مغانلو تلاش‌ها برای یافتن یک مهاجم خارجی بیشتر شده است.

حالا یک مهاجم برزیلی به نام برنر مارلوس واراندا دی اولیویرا به پرسپولیس پیشنهاد شده است که قیمتش 475 هزار یورو است.

مرور کارنامه عملکرد برنر هم این شائبه را تائید می‌کند. او سابقه بازی در تیم‌هایی مثل ژوونتود، اینترناسیونال، بوتافوگو، گویاس و آوایی برزیل را دارد. بالاترین قیمت برای او در همین دوران حضور در آوای ثبت شد. در سال‌های 2018 و 2019 و حدود یک میلیون یورو.

ما از آن به بعد قیمت برنر شروع به پایین آمدن کرد. در سال 2020 برنر از اینترناسیونال به تیم بانکوک یونایتد تایلند رفت. در 10 بازی 3 گل برای این تیم زد و با پیشنهاد تیم فاجیانو اوکایاما از لیگ دو ژاپن روبرو شد و به سرزمین آفتاب تابان رفت. اما فقط دو بازی در این تیم انجام داد.

سپس به برزیل برگشت تا در سری C برای تیم رمو بازی کند. در رمو عملکرد بدی نداشت و در 30 بازی 11 گل زد. سپس به ایتوآنو در سری B منتقل شد و در 9 بازی موفق به زدن 3 گل شد. او در اولین روز سال 2023 به تیم اسپورتینگ کریستال پرو رفت و در پایان نیم فصل موفق شد 8 گل در 16 بازی بزند. حالا هم کاندید حضور در پرسپولیس شده است.