پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دردسر تازه نکونام

سرمربی استقلال مازاد ها را حفظ می کند

 سرمربی استقلال اوضاع پیچیده ای در این تیم دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: وی حتی در جدیدترین اتفاق ناچار است بازیکنان مازاد خود را که در لیست فروش قراردادند در تیم حفظ کند و در حقیقت لیست سیاه نداشته باشد.

این مربی که فصل عجیبی را با استقلال آغاز کرده به دلیل کمبود بازیکن و عدم جذب نفرات‌مورد نظرش ناچار است با بازیکنانی که قصد حفظ آنها را نداشت کار خود را آغاز کند.

نکته مهم درباره رمضانی مهاجم ‌مازاد استقلال اما این است که او با مسئولان باشگاه هنوز بر سر چگونگی فسخ قرارداد به توافق نرسیده است. یکسال دیگر از قرارداد این مهاجم باتجربه باقی مانده و در جلسه‌ای که اخیرا رمضانی با مدیران استقلال داشت، دوطرف به توافق خاصی نرسیدند.

 در این شرایط و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای جذب بازیکنان پرتعداد در خط حمله برای استقلال وجود ندارد، نکونام درباره رمضانی دچار تردید شده است. از این رو امکان دارد در توافق جدید با رمضانی این مهاجم در جمع آبی‌ها ماندگار شود و با شانس بازی بیشتر نسبت به سال گذشته کار خود را ادامه بدهد.

قرار است جلسه‌ای میان رمضانی و نکونام به زودی برگزار شود تا دو طرف درباره آینده تصمیم بگیرند. باید دید چه اتفاقی پیرامون رمضانی رخ می‌دهد؛ ممکن است رمضانی بعد از قطعی شدن جدایی اش حالا در جمع استقلالی‌ها بماند.

گزارش: حامد قاسمی عارف