چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
گفت و گو اختصاصی با پرویز مظلومی

گره استقلال با دست خودمان باز می شود

پیشکسوت و عضو سابق هیات مدیر باشگاه استقلال در ارتباط مشکلات باشگاه و تیم استقلال اعتقاد دارد، حل شدن مشکلات کار سختی نیست و با دست خودمان باز خواهد شد.

پرویز مظلومی پیشکسوت و عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: گویا قرار نیست در شروع هر دوره از مسابقات لیگ برتر استقلال در آرامش تیم خودرا جمع وجور کند.

* وقتی که قرار است چند تفکر و با ذائقه های متفاوت در مورد باشگاه و تیم تصمیم گیری کنند، آش همین می شود.

* ما هنوز نمی دانیم استقلال باشگاه دولتی است یا خصوصی مگر می شود یک اقلیت در باشگاه نقش اکثریت را ایفا کند، فرض که این کار شدنی است چرا تحول و تنوع و رشد در آن دیده نمی شود؟

* جواد نکو نام را وارد تیم کردند و اتفاقا انتخاب درستی بود، اما چرا دست و پای او بسته شده است.

* هواداران حق دارند ناراحت باشن، .بازیکنان هم حق دارند تا در برابر بی تفاوتی ها واکنش نشان دهند. البته اعتصاب بازیکنان را رد می کنم و آن را قبول ندارم، اما بازیکنی که دریافتی نداشته به چه کسی باید مراجعه کند. مشکلات زندگی و سفره دلش را نزد چه کسی باز کند؟

* مشکلات تیم استقلال حل شدنی است باز شدن گره این کار دست خودمان است. در آن زمان که ما در باشگاه مسئولیت داشتیم ،وزارت ورزش تعهدی را نسبت به باشگاه متقبل شد، رقم قابل توجه ای است. اگر وزارت به تعهد خود جامه عمل بپوشاند مشکل استقلال حل خواهد شد.

* شرایطی را برای تیم فراهم کردند که استقلال در هیچ دوره ای اینگونه گرفتار نشده بود. اکنون آن آقایان کجا هستند و کجا رفتند؟

* طرح و برنامه دادند و رفتند اما در اجرا نکونام و خطیر تنها مانده اند. با آغاز بازی ها هوادار نکونام را می شناسد و مدیر عامل باشگاه را.

* مدیرعامل با هر بازیکنی وارد مذاکره می شود در راه توافق ریالی مقابل او سنگ می اندازند .نه پول می دهند  و نه حاضر به رفع مشکلات هستند.

 

* واقعا جای تاسف دارد که بگویم، یک دلال درآمدش از یک بازیکن و مربی و حتی مدیر عامل بیشتر است. پول فوتبال را باید در حساب های بانکی دلالان جست و جو کرد.

* دلالی که بی محابا به سود های آنچنانی دست پیدا می کند حتما چراغ سبز را از ناحیه ای دریافت کرده است.

* پول فوتبال به همه کس تعلق می گیرد جز اهالی و بازیکنان فوتبال.

* امیدوارم شرایط استقلال به حالت عادی باز گردد، اما با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود.

* تیمی که می تواند در آسیا مدعی قهرمانی باشد، اکنون با دستپخت برخی از آقایان معلوم نیست در بازی های داخلی لیگ به مقام ششم خواهد رسید یا پنجم اگرچه نکونام را یک مربی کار بلد می دانم.

گفت و گو: اکبر عزیزی