چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

یحیی ترکیب خود را شناخت

از عملکرد تیم پرسپولیس در بازی تدارکاتی با تیم مس رفسنجان اینطور به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی ترکیب خود را شناخته است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه خود قبل از آغاز فصل به مصاف مس رفسنجانی رفت که این فصل به ساکت الهامی سپرده شده است. تیم رفسنجانی قبل از مصاف با پرسپولیس در 4 بازی دوستانه خود پیروز شده بود و از این‌رو با روحیه و غرور بالایی به مصاف قهرمان فصل پیش لیگ و جام حذفی آمده بود.

الهامی برخلاف بازی‌های دوستانه قبل از عملکرد شاگردانش در دیدار با سرخپوشان رضایت نداشت و بعد از بازی خطاب به آنها گفت که نباید با 4 برد تدارکاتی دچار غرور می‌شدند و همان بهتر که در یک بازی دوستانه به این شکل غافلگیر شده و سه گل دریافت کردند.

 پرسپولیس که بعد از لغو اردوی خارجی‌اش خودش را در تهران آماده کرده بود، در بازی با مس با ترکیب اصلی خود متشکل از علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و شهاب زاهدی به میدان آمد. سرخپوشان در این بازی آن‌طور که باید شاداب و منسجم نشان ندادند و با توجه به اینکه این تیم تازه از تمرینات پرفشار بدنسازی رهایی پیدا کرده این امر طبیعی است.

ترکیب سرخپوشان نسبت به فصل قبل کمترین تغییر را داشت. به این ترتیب که محمدحسین کنعانی‌زادگان جانشین گئورگی گولسیانی در خط دفاع شده بود و در خط حمله هم شهاب زاهدی جای آل‌کثیر را گرفت.

 سیستم این تیم هم همان سیستم 1-4-1-4 بود. این سیستم فصل پیش، از بعد از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان از سوی کادرفنی پرسپولیس به کار گرفته شد و این تیم تا پایان فصل همه بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشت تا موفق به کسب دو جام شود. با توجه به همین مساله یحیی می‌خواهد این سیستم را همچنان در فصل پیش‌رو هم به کار گیرد.