پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

‍ یزد میزبان ساحلی بازان برتر کشور

فردا، آغاز دو هفته پایانی رقابت های لیگ ‌برتر والیبال ساحلی به میزبانی ورزشگاه ساحلی اختصاصی شهداب جوانان آینده دار شهدابی منتظر حضور گرم و پرشور شما هواداران برای تداوم درخشش در آوردگاه لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، دو هفته پایانی سومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی ایران از فردا سه شنبه ۱۰ مرداد ماه به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی #شهداب_یزد و در ورزشگاه اختصاصی ساحلی این باشگاه به طور رسمی آغاز خواهد شد و به مدت پنج روز تا روز شنبه ۱۴ مرداد ماه پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال ساحلی جوان و آینده دار #شهداب_یزد که هم اکنون با کسب 10 برد و 27 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد، در این هفته سه بازی مهم و سرنوشت ساز مقابل سه تیم پارس جنوبی، فولاد هرمزگان و سنگ آهن بافق دارد که در صورت کسب برتری در این دیدار ها می تواند جایگاه بسیار خوبی را در پایان دور گروهی از آن خود کند.

شهداب یزد با داشتن یکی از بهترین تاسیسات ساحلی در ایران در جهت حمایت از تیم کاملا بومی خود میزبانی مرحله پایانی را برعهده گرفته است.

هم اینک سه تیم برای نیفتادن مبارزه می کنند؛ازادیان نوشهر؛رازین پلیمر ورعد اما در صدر جدول  آبهای جم؛بندر دیر و سنگ آهن  رقابت می کنند و تیم جوان وبومی شهدای در رده های میانه جدول در جست و جوی اقبال در دور حذفی است.