پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

استقلال در حال مذاکره با بازیکنان خارجی

صبح امروز سرپرست باشگاه استقلال در محل فدراسیون فوتبال با مهدی تاج دیدار کرد و طرفین در یک نشست دوساعته پشت درهای بسته با یکدیگر گفت و گو کردند.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: قرار بود جواد نکونام سرمربی آبی‌ها نیز در این جلسه حضور داشته باشد اما غایب بود.

علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پس از جلسه خصوصی با تاج در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این جلسه بیان کرد: این جلسه در خصوص مشکلات روزانه باشگاه‌داری در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود. بالغ بر ۲۰ نامه به فدارسیون زده‌ایم و مکاتبات اداری داریم. مساله‌ای که امروز به خاطر آن پیش آقای تاج رفتم، غیبت در جلسه مدیران باشگاه ها با ایشان بود. زیرا به صورت همزمان یک جلسه دیگر داشتم که اهمیت آن بالاتر بود. از تاج هم عذرخواهی کردم و یکسری مسائل را در خصوص حرفه‌ای‌سازی مطرح کردم که ان‌شاءالله از فصل بعد باشگاه استقلال بتواند  کارگروه ویژه‌ای را برای اخذ مجوز حرفه‌ای درست کند. من به هواداران قول می‌دهم تا زمانی که  هستم این اتفاق دیگر برای باشگاه استقلال تکرار نشود.

وی ادامه داد: مساله دیگری که در جلسه با تاج مطرح کردم این بود که به هر حال یکسری بدهی‌ها از قبل به خاطر تبلیغات دور زمین و یکسری اختلاف‌های مالی بین باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وجود داشت که منجر به این شد که به طور موقت پنجره باشگاه استقلال بسته شود. البته این پرونده در استیناف در حال بررسی است و ایشان هم که پدر فوتبال ایران هستند و همیشه نگاه حمایتی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتند، قول دادند که حمایت‌های لازم را از استقلال داشته باشند.

خطیر در خصوص دستیاران نکونام بیان کرد: یک دستیار بدنساز و تمرین‌دهنده در مسیر تهران است و بلیت‌ها برایش گرفته شده و امروز به تهران می‌رسد و یک پزشک  نیز به کادر استقلال اضافه خواهد شد. ایشان هم اسپانیایی است و به همراه سسما به ایران می‌آید. موقعی که باشگاه استقلال را تحوریل گرفتیم، این باشگاه از نظر فضای اقتصادی شرایط خوبی نداشت و به کمک جواد نکونام که شرایط را درک کرد و از او تشکر می‌کنم،

او درباره شرکت نکردن نکونام در این جلسه عنوان کرد: دو هفته قبل با نکونام پیش تاج رفتیم و درباره مشکلات باشگاه‌ و برنامه‌های استقلال که تاج می‌تواند در آن‌ها استقلال را کمک کند، صحبت کردیم اما در جلسه امروز قرار نبود نکونام حضور داشته باشد. البته من به ایشان گفتم که اگر وقت دارد، بیاید اما ایشان درگیر مسائل تیم بودند و در آینده اگر وقت بود، خدمت تاج می‌رسیم. از زم که من آمدم، هر زمانی که از تاج کمک خواستیم، او با نگاه پدرانه‌اش که نگاه حمایتی است، به ما کمک کرده است و همچنان این نگاه حمایتی را نسبت به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارد.

خطیر درباره مشکلات نقل و انتقالاتی باشگاهش هم گفت: این مشکلات و موضوعات به زودی حل خواهند شد و در حال مذاکره با بازیکنان خارجی هستیم.