پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
همدلی در تیم ملی والیبال

کارخانه: میلاد کاپیتان دوم تیم ملی خواهد بود

رفاقت و رقابت در اردوی تیم ملی والیبال موج می زند. همه با انگیزه کار می کنند و تیم ملی با 17 بازیکن روز شنبه راهی ارومیه می شود.

مصطفی کارخانه مدیرفنی و سرپرست تیم ملی والیبال در گفت و گو با البرز ورزشی با عنوان این مطلب گفت: خوشبختانه هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد و کار تمرینات روال منطقی خود را ادامه می دهد.

وی درباره وضعیت آسیب دیدگان تیم از جمله میثم صالحی نیز گفت: وی با آمادگی مطلوبی در تمرینات حضور دارد و از قضا رقابت بسیار نزدیکی بین قدرتی زن های تیم امیرحسین اسفندیار؛ میلاد عبادی پور، شهروز همایون فرمنش، میثم صالحی و پوریا حسین خان زاده وجود دارد که احتمالا کار مربیان را دشوار خواهد کرد.

کارخانه اضافه کرد: آقای عطایی درخواست استخدام یک مربی خوب خارجی را هم داده بود که تا این لحظه فدراسیون موفق به تحقق این درخواست نشده و فکر می کنم که مسابقات قهرمانی آسیا که ارومیه میزبان آن است مثلث عطایی، طلوع کیان و ویک تیم را هدایت خواهند کرد.

کارخانه در پاسخ به پرسش ما مبنی بر کاپیتانی تیم ملی نیز گفت: آقای موسوی به لحاظ کسوت و پیشینه ای که دارد همچنان کاپیتان تیم ملی است و میلاد عبادی پور هم کاپیتان دوم تیم ملی خواهد بود. خوشبختانه بحثی در این مورد وجود ندارد و یکدلی در اردوی تیم ملی موج می زند.

گفت و گو: جمشید حمیدی