چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
والیبال قهرمانی نوجوانان جهان – آرژانتین

ایران – کره جنوبی، نبرد در سان خوان

پرتدارک ترین تیم تاریخ والیبال پایه ی ایران از فردا در سان خوان آرژانتین به میدان می رود تا رقبایی که از قاره های آفریقا، آمریکا جنوبی، اروپا و آسیا خواهند بود پیکار کنند.

 

تیم نوجوانان زیر 19 سال که تورنمنت چهار جانبه برزیل را پشت سر گذاشته اند در ادامه حمایت های بی نظیر فدراسیون و شرکت در لیگ یک باشگاه های کشور تحت عنوان شمس (کاله) در دو مقدماتی باید با تیم های کره جنوبی، پورتوریکو، کلمبیا و نیجریه مسابقه بدهد.

یک تیم با استعداد که بازیکنان قد بلند و خوش آتیه دارد که به حتم برخلاف رقابت های قهرمانی آسیا آب دیده و سرشار از تجربه گام به میدان رقابت ها می گذارد.

کره جنوبی نخستین حریف تیم ایران در دور مقدماتی است و این می تواند آغازی برای جهش بچه های ایران باشد. محمد وکیلی سرمربی به اتفاق عادل غلام بازیکن سابق تیم ملی، حسام نایجی، محمد امین شاکری و دوجی مامورتی مهمی را بر دوش دارند، تکرار دو عنوان قهرمانی جهان در سال های 2007 و 2017 از نگاه ما آنقدر مهم نیست که پرورش بازیکنان خوش قد و قواره تیم برای آینده والیبال ملی ما اهمیت دارد.

برنامه دیدار های تیم ملی ایران:

چهارشنبه، 11 مردادماه ایران – کره جنوبی ساعت 20:30

پنجشنبه، 12 مردادماه ایران – پورتوریکو ساعت 20:30

شنبه، 14 مردادماه ایران – کلمبیا ساعت 20:30

یکشنبه، 15 مردادماه ایران – نیجریه ساعت 20:30

مرحله دوم این رقابت ها به صورت زیگزاگ دو انجام خواهد شد که نوجوانان ما با تیم هایی مانند آرژانتین، آمریکا یا صربستان رو به رو خواهند شد.

گزارش: جمشید حمیدی