چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
استقلالی‌ها فردا پولدار می‌شوند

مدیران بدون اسپانسر قول دادند!

مدیرعامل استقلال روز جمعه در بیانیه‌ای که در کانال باشگاه منتشر شد رسماً اعلام کرد که حداکثر تا روز سه‌شنبه بخشی از طلب بازیکنان تیم را پرداخت خواهد کرد و بر همین اساس بازیکنان استقلال هم به اعتصاب خود پایان دادند.

با توجه به اینکه آبی‌پوشان هنوز با اسپانسری برای همکاری به توافق نرسیده‌اند این نگرانی بوجود آمده بود که  پولی به حساب بازیکنان واریز نشود. ولی یکی از مدیران استقلال در گفتگو با البرز ورزشی اعلام کرد منابع مالی لازم برای پرداخت طلب بازیکنان تامین شده و فردا حتما به قولی که داده بودیم، عمل خواهیم کرد.

این اتفاق در حالی قرار است رخ دهد که بازیکنان استقلال مدتها پول دریافت نکردند و تهدید کردند که اگر این بار نیز مدیران به تعهدات خود عمل نکنند آنها بازی های لیگ راتحریم می کنند و وارد زمین مسابقه نمی شوند.

مدیران استقلال قول مساعد دادند که تا فردا مبلغی را به حساب نفرات تیم واریز کنند و بازیکنان نیز روی قولشان خساب کردند اما اگر این اتفاق رخ ندهد باز هم باید شاهد حواشی بسیاری در تیم باشیم.

استقلال هنوز قرارداد رسمی خود را با اسپانسرش امضا نکرده و برای تامین منابع مالی بیشتر مردد شده است اما با توجه به تعویق مسابقات لیگ خیال مدیران استقلال برای اعتصاب راحت است!

گزارش: سوده رحمانوند