چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار حاشیه ای فوتبال همچنان مخاطب خاص خود دارد و بازارش در همه حال داغ است. مروری داریم بر تازه ترین اخبار حاشیه ای فوتبال.

* یک خبرنگار انگلیسی در یادداشت خود اشاره داشت، با انتقال مهدی طارمی به تیم منچستر یونایتد، خط حمله سرخپوشان مجددا زهر دار خواهد شد. این اتفاق به زودی رقم خواهد خورد، این درحالی است که رسانه های پرتغالی عی در ماندن طارمی دارند.

* هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر به تعویق افتاد. قرار است برنامه جدید بازیه ا روز یکشنبه اعلام شود. با توچه به تاخیرایجاد شده، فشردگی در اجرای بازی ها در دستور کار قرار گرفت.

* شجاع خلیل زاده مدافع تیم تراکتور تلاش داشت تا پس از بازگشت از فوتبال قطر مجددا پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کند، اما گل محمدی او را نپذیرفت تا سر از تراکتور در آورد. اکنون او در نظر دارد تا در با قراردادی سه ساله کنار تراکتور باشد.

* یاسین سلمانی بازیکن تیم امید که جواد نکونام اعتقاد شدیدی به وی داشت به زودی عازم امارات خواهد شد تا با یک تیم اماراتی قراردادش را امضا کند. نکونام از اینکه باشگاه نتوانست این بازیکن را شکار کند شدیدا از مدیریت باشگاه گله مند شد.

* باشگاه پرسپولیس برای حفظ بازیکنان پایه خود با برخی از آنها قرار داد امضا کرد. میلاد سورگی و رفیعی دروازه بان که جانشین بیرانوند خواهند شد قرار داد 5 ساله امضا را کردند. کار از محکمکاری عیب نمی کند.

* باشگاه نفت آبادان در یک اقدام قابل توجه در مورد بازیکن تازه در گذشته این تیم خبر داد، قرارداد این بازیکن (محمد رضا عجمی پور) همزمان با پرداخت های مالی سایر بازیکنان به  خانواده وی پرداخت می شود. زنده یاد عجمی به تازگی طی حادثه ای از دار دنیا رفت.

* سجاد شهباززاده مهاجم فصل پیش استقلال که اکنون به تیم مس رفسنجان ملحق شده، قبل از اینکه مسی شود با یحیی گل محمدی در سه نوبت مذاکره داشت تا به پرسپولیس ملحق شود، اما گل محمدی زیر بار نرفت و این بازیکن پرسپولیسی نشد.

* مجتبی جباری بازیکن شاخص سابق باشگاه استقلال این روز ها به طور کامل از فوتبال جدا و درشغل جدیدی فعال شده است. جباری اخیرا یک کتاب فروشی بزرگی را دایر کرده است که این کتاب فروشی باعث شده تا پای اهالی کتاب و ادبیات به این مکان باز شود.

* باشگاه الشباب امارات پس از آنکه قائدی را به تیم فرهاد مجیدی فروخت با یک بازیکن 19 ساله برزیلی به توافق رسید که کارایی این بازیکن چندین برابر قائدی است.

گزارش: اکبر عزیزی