پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گشتی در دنیای خبر

مربیان خارجی از زبان رئیس

گشتی در دنیای خبر های منهای فوتبال را با انتخاب سه تیتر برگزیده ایم که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: رئیس فدراسیون والیبال درباره تقویت کادر فنی تیم ملی گفت: در جلسات مختلف، بررسی‌هایی انجام دادیم و قرار شد از برخی مربیان خوب دنیا به عنوان مشاور و کمک استفاده کنیم. در همین راستا با 4 مربی وارد مذاکره شدیم که یکی استفان آنتیگا بود. این مربیان هر کدام به دلایلی از جمله، داشتن قرارداد ملی یا باشگاهی و عدم تمایل به همکاری به عنوان کمک مربی به ما پاسخ قاطع و مثبت در این مقطع زمانی را ندادند. ما نیز در انتظار هستیم تا در ببینیم کدام یک در نهایت می‌توانند در کنار بهروز عطایی به عنوان مربی به کار مشغول شوند.

پرواز هندبال به بلگراد

تیم ملی هندبال مردان ایران جهت حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی هانگژو، بامداد امروز، شنبه 14 مرداد، جهت برگزاری اردوی تدارکاتی بیست روزه، ایران را به مقصد صربستان ترک کرد.

این اردوی تدارکاتی 20 روزه با درخواست وویوویچ در دو مرحله برگزار می‌شود به این صورت که ملی‌پوشان به مدت 10 روز در ارتفاعات یکی از شهرهای صربستان برای بدنسازی کمپ می‌زنند و سپس به مدت 10 روز دیگر در یکی از شهرهای این کشور اردو می‌زنند و به مرور تاکتیک‌های تیمی می‌پردازند. در این اردو برگزاری چهار بازی تدارکاتی با تیم های اروپایی تدارک دیده شده است.

اسکی باز ایرانی داوزدهم شد

تیم جوانان اسکی روی چمن متشکل از یک ورزشکار (علی کلهر) به مربیگری و سرپرستی سید مجتبی صید رییس کمیته اسکی روی چمن عازم رقابتهای قهرمانی جوانان جهان در کشور اتریش شد.

نماینده کشورمان در رقابتهای روز نخست (سوپر ژیان) مقام دوازدهم را کسب کرد. در مسابقات سوپرکمبینه (ترکیبی) که روز گذشته برگزار شد کلهر با خطای فنی حذف شد.

این مسابقات امروز در رشته مارپیچ کوچک برگزار می شود.