پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اخبار دنیای توپ گرد

نقل و انتقالات بازیکنان همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد که بازار گرمی تیم ها و بازیکنان کم کم فروکش می کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* باشگاه پرسپولیس پس از جدایی احمد گوهری به دلیل پُر شدن لیست بزرگسالان این تیم، به شدت به دنبال جذب یک دروازه‌بان زیر 23 سال است تا یک ذخیره مطمئن برای بیرانوند در تیم پرسپولیس وجود داشته باشد. در این راستا نیز پس از ناکامی سرخ‌ها در جذب خالدآبادی، کادر فنی پرسپولیس به دنبال انتخاب یک دروازه‌بان زیر 23 سال خارجی بود و ظاهراً توافقاتی نیز با یک دروازه‌بان برزیلی داشته و تنها مذاکره بر سر جزئیات قرارداد باقی مانده است.

ژوآئو پائولو دروازه‌بان 22 ساله تیم چاپه‌کوئنسه برزیل که در سال 2021 سابقه 18 بازی برای این تیم در سری A برزیل دارد گزینه سرخ‌ها برای خط دروازه است. شنیده می‌شود توافقات اولیه نیز برای انتقال قرضی این بازیکن از باشگاه برزیلی به پرسپولیس انجام شده و تنها توافق بر سر مبلغ حق رشد و برخی توافقات جزئی باقی مانده است.

* خبرنگار سرشناس ایتالیایی خبر داد باشگاه تاتنهام تماس های خود را با پورتو آغاز کرده تا مهدی طارمی ستاره ایرانی این تیم را به خدمت بگیرد.

طبق گزارش های رسیده تاتنهام پیشنهاد 24 میلیون یورویی اش (تقریبا 1200 میلیارد تومان) را آماده کرده تا طارمی را جذب کند. اما در مقابل پورتو می خواهد این ستاره ایرانی اش را به ارزش 30 میلیون یورو بفروشد.

میلان و منچستر یونایتد پیش از این برای جذب ستاره ایرانی پورتو اقدام کرده بودند ولی باشگاه پرتغالی با درخواست های زیاد مانع از انتقال این بازیکن شد.

این مهاجم ایرانی در این فصل 33 بازی در لیگ انجام داده و 22 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است

* جلال‌الدین علی‌محمدی هافبک هجومی باتجربه فوتبال ایران که فصل گذشته در سپاهان بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست می‌بست بعد از توافق با مسئولان باشگاه مس رفسنجان ، نارنجی‌پوش شد.

علی‌محمدی که سال‌ها در سپاهان توپ زده و سابقه بازی در تیم‌های صبای قم، گسترش فولاد تبریز، پیکان تهران، فجرسپاسی و ... را دارد، امروز قرارداد رسمی خود را با مس امضا کرد و رسما شاگرد ساکت الهامی شد.

این بازیکن باتجربه بعد از امضای قرارداد خود در تمرینات مس رفسنجان هم حضور یافته و کارش را جلو می‌برد.