چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

دنیای توپ و سبد

بسکتبال بانوان ایرانی بعد از دیدار های تدارکاتی در اردن راهی تایپه شدند تا در جام ویلیام جون که از تورنمنت های قدیمی آسیا محسوب می شوند شرکت کنند. این درحالی است که داوران ایرانی نیز راهی آن سوی آب های خلیج فارس می شوند تا در تورنمنت نوجوان زیر16 سال آسیا قضاوت کنند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

اعضای تیم ملی بسکتبال بانوان چین تایپه اعزام شدند تا در جام ویلیام جونز شرکت کنند.

تیم ملی بسکتبال بانوان با ۱۴ بازیکن  راهی جام ویلیام جونز  شد. شاگردان النی کاپوجیانی بعد از اردوهای تهران و اردن آخرین تورنمت تدارکاتی خود پیش از آغاز رقابت های کاپ آسیا (دیویژن B) را در چین تایپه پشت سر می گذارند.

نخستین بازی ایران در جام ویلیام جونز روز شنبه ۱۴ مرداد از ساعت ۱۵ (۱۱:۳۰ به وقت ایران)برابر کره انجام خواهد شد.این رقابت ها تا چهارشنبه ۱۸ مرداد ادامه دارد.

داوران ایرانی در قطر

دو داور و یک ناظر از ایران در مسابقات بسکتبال قهرمانی پسران زیر ۱۶ سال آسیا در قطر حضور خواهند داشت.

مسابقات قهرمانی زیر۱۶ سال پسران آسیا به میزبانی قطر  از ۲۶ شهریور  تا دوم مهرماه برگزار می‌شود.
فیبا آسیا از دو داور و یک ناظر ایرانی برای قضاوت و نظارت در این مسابقات دعوت کرده است.
بر همین اساس، کیوان محمودی و صادق قنبری به عنوان داور  و مریم زارع به عنان ناظر از کشورمان در این مسابقات حضور خواهند داشت .

دیدار تدارکاتی نوجوانان ایران

تیم های نوجوانان پسر زیر ۱۶ سال و جوانان ۲۰۲۴ در بابل در قالب یک دیدار تدارکاتی به میدان رفتند.

تیم ملی بسکتبال نوجوانان پسر زیر ۱۶ سال که اردوی آمادگی خود را به میزبانی باشگاه کاله در پایگاه قهرمانی این باشگاه در بابل برپا کرده و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود، در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ رفت.

تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ دراین بازی تدارکاتی ۸۵_ ۶۵ پیروز شد. تیم ملی بسکتبال نوجوانان پسر ایران اواخر شهریورماه در رقابتهای قهرمانی آسیا در دوحه قطر به میدان می رود.

گزارش: ج - دوستدار