پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار داغ حاشیه ای فوتبال در این گرمای تابستان همچنان بازار داغ را به دنبال دارد که به چند نمونه از آن اشاره می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* رونالدو در مسابقات فوتبال جام باشگاه های عربی 145 گل خود را با ضربه سر به ثبت رساند تا در جدول گلزنان با ضربه سر قرار بگیرد.

* اسماعیل حیدر پور که حدود 3 ماه پیش مدیر عامل با شگاه استقلال ملاثانی از لیگ شده بود، روز گذشته از این مسئولیت کنار رفت.

* تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی خود، مقابل تیم فجر سپاسی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

* تیم فوتبال استقلال در دیدار دوستانه مقابل تیم اریو اسلامشهر به مربیگری زرینچه 3 بر یک به برتری رسید. این بازی در لحظاتی به جنجال کشیده شد.

* مورینیو آقا خاص فوتبال به عنوان مسئول استعدادیاب به استخدام فدراسیون فوتبال عربستان در آمد

* سازمان لیگ اعلام کرد، تنها دیدار گل گهر با فولاد خوزستان از هفته اول لیگ برتر با حضور بانوان انجام خواهد شد.

* مشکل محمد نادری برای همراهی اش با تیم تراکتور در هفته اول لیگ برتر حل شد. او توانست با سر شکن کردن مبلع رضایت نامه، به آن دست یابد.

* نائب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد، باشگاه هایی که در 3 دوره به دریافت مجوز حرفه ای نشوند، منحل خواهند شد. باشگاه استقلال تاکنون در دوره موفق به مجور حرفه ای نشده است.

* باشگاه پرسپولیس که مبلغی را از یک بانک وام گرفته بود، به دلیل به تعویق افتادن اقساطش، یکی از ورزشگاه های متعلق به خود را نزد بانک وثیقه گذاشت.

* از سوی مهدی تاج، منصور قنبرزاده، محمدرضا کشوری، جمشید نور شرق، محمد حسین حمیسی، مهدی کردانی وجوتد محمود زاده به عنوان اعضای کار گروه نظارت بر سقف قرار دادها انتخاب شدند.

* این احتمال وجود دارد که دربی 102 درهفته اول مهر ماه برگزار شود. پیشتر اعلام شده بود، دربی اواخر شهریور انجام خواهد شد.

* باشگاه پرسپولیس با یک دروازه بان زیر 23 ساله برزیل به توافق رسید. این دروازه بان جانشین احمد گوهری و ذخیره بیرانوند خواهد شد.

* مهاجم سابق تیم فوتبال منچستر سیتی که مدتی است مذاکرات خود را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرده، به تیم سرخپوشان نزدیک شد.

* پریرا مهاجم برزیلی فصل گذشته پرسپولیس بایک باشگاه ژاپنی به توافق رسید. قرارداد او 2 ساله می باشد.