پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

خانبانی: وقتی همه رفتند، قانون عوض شد!

 اخیرا تغییراتی در قوانین نقل و انتقالات ایجاد شده است که موجب اعتراض مربیان شده است. اصلاحیه ابلاغ شده بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی حواشی زیادی را به وجود آورده است.

در قوانین جدید نقل و انتقالات بندهای عجیب وجود داشته که در چندماه اخیر تمامی تیم‌ها درگیر آن شده‌اند و به دلیل کاهش سهمیه‌ها بسیاری از مربیان به ناچار با شاگردان خود خداحافظی کردند.

 در پی آن اصلاحیه‌ جدیدی بر بخشی از این قوانین سبب شد تا اعتراضات شدت بگیرد. از جمله تیم تراکتور بتواند از محمد نادری در تیمش استفاده کند و البته تغییراتی در لیست زیر ۲۳ سال به وجود آمد.

مهرداد خانبانی، آنالیزور پرسپولیس و دستیار یحیی گل محمدی با انتشار یک استوری اعتراضی نوشت: حالا که سه نفر از بازیکنان مستعد که فصل گذشته برای استعدادیابی آنها وقت و انرژی زیادی صرف شد و چندماه در تمرینات بزرگسالان شرکت داشتند و کسب تجربه کردند را به دلیل نبود جای خالی در لیست زیر ۲۳ به تیم‌های دیگر قرض دادیم قانون ویرایش شد"

مربیان معترض اعتقاد دارند، فدراسیون فوتبال بر اساس طرح غیر کارشناسی محدودیتی را برای استفاذه از بازیکنان زیر ۲۳ سال ارائه داد که کلا اشتباه بود حال که متوجه غلط های املایی خود شده است تغییرات جدید ایجاد کرد که حکایت نوش دارو پس از مرگ سهراب را دارد. بازیکنان زیر۲۳ همه به تیم های دیگر کوچ کردند تا ضربه مهلکی از سوی فدراسیون فوتبال بر باشگاه ها وارد شود.

گزارش: اکبر عزیزی