چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
استقلال با یک غایب بزرگ فصل را آغاز خواهد

مشکل اصلی در دیدارهای ابتدایی لیگ!

روزبه چشمی یکی از کلیدی ترین نفرات استقلال در میانه میدان است با وظایف رهبری و مسئول اصلی نظم و استحکام بخشیدن به مهم ترین قسمت زمین.

استقلال به معنای واقعی کلمه با فقر کیفیت در خط هافبک رو به روست و در این شرایط پُر کردن جای خالی بهترین هافبک تیم، بسیار با اهمیت است.

با توجه به جدایی حامدی فر، محتمل ترین گزینه، بازگشت زبیر به زمین است. این می تواند آزمونی مهم و دشوار برای نیک نفسی باشد که در فصل گذشته، جایگاه ثابتش را در ترکیب از دست داده بود.

در سبک بازی نکونام، خط هافبک نقشی تعیین کننده دارد و اگر بازیکنان بتوانند در این مسابقه خلا حضور چشمی را پر کنند، ماموریت مهمی را به سرانجام رسانده اند.

این در حالی است که خریدهای اخر استقلال برای قرار گرفتن در ترکیب تیم مشکلاتی دارند و منتظر محمد نیز به احتمال زیاد بازی های اول لیگ را از دست می دهد.

استقلال در حال حاضر با کمبود بازیکن بخصوص در پست های مهم و کلیدی روبروست و این در حالی است که این پست ها در نحوه و سبک بازی جواد نکونام بسیار مهم است.

به نظر می رسد استقلال در بازی های ابتدای لیگ مشکلاتی دارد و از طرفی از دست دادن امتیاز در هفته های اول لیگ در ادامه برای تیم مشکل ساز می شود.

گزارش: سوده رحمانوند