چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
تیم تازه‌ وارد لیگ بحرانی شد

دقیقی استعفا می‌دهد؟

شاید کسر امتیاز از شمس‌آذر به نفع تیم‌های لیگ برتری باشد و به قول مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان یک رقیب را حذف کند اما برای تیم‌هایی که شکایت کردند هیچ فایده‌ای ندارد.

در باشگاه شمس‌آذر اما شرایط به‌شدت به‌هم ریخته است. یکی از عوامل این باشگاه که نمی‌خواست تیم را وارد چالشی تازه کند و از این‌رو مصاحبه نکرد، اظهارات مدیرعامل باشگاه سایپا در شبکه‌های تلویزیونی را به نوعی بازی‌های سیاسی در آستانه انتخابات دانست و مدعی شد می‌داند چه کسانی از این صحبت‌ها نفع برده و به اهداف سیاسی خود می‌رسند.

 از نظر شمس‌ آذری‌ها، مدیران سایپا که می‌دانند تیم‌شان توان رویارویی با آنها را نداشت و در بازی رو در رو نیز با 3 گل شکست خورد، نباید با این کارها آرامش‌ یک استان را به‌هم بریزند. آنها که فکر می‌کنند 4 باشگاه دیگر برای شکایت را نیز سایپایی‌ها تحریک کردند به بودجه این باشگاه خودروساز اشاره کرده و مدعی هستند باشگاهی که برای اعاده حق دست به شکایتی ناحق زده با پول بیت‌المال اداره می‌شود.

همه این موارد فضای فوتبال در قزوین را به‌شدت ملتهب کرده و حالا با احتمال جدایی دقیقی از این تیم بدتر هم شده است. مدیران این باشگاه که خودشان شدیدا تحت فشار هستند نمی‌دانند مشکلات تیم را با فدراسیون حل کنند یا جلوی مربی خود را که به‌شدت ناامید شده بگیرند.

 هرچه هست اگر این تیم از این مهلکه جان سالم به‌در ببرد و با همین منفی 3 امتیاز وارد مسابقات شود باز هم دیگر تیم نخواهد شد؛ چراکه در کوران آماده‌سازی به جای تمرکز روی مسائل فنی به فکر آینده خود و امتیازات کسر شده احتمالی بودند.

گزارش: نیلوفر مژدهی