چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
سام سیار، عنواندار جهانی کشتی نوجوانان:

فقط به مدال المپیک فکر می کنم

رقابت های جهانی نوجوانان امسال از سطح بالایی برخوردار بود من برای کسب مدال کشتی های سختی گرفتم.

سام سیار دارنده مدال برنز رقابت های جهانی کشتی آزاد در همین رابطه اظهار داشت:  طی مسابقات جهانی ترکیه که روزهای گذشته برگزار شد حریف های سختی در وزن من شرکت کرده بودند و گروهی هم که من در آن قرار داشتم  گروه بسیار سختی بود در کشتی اول ‌با حریف هندی مسابقه دادم و سپس مقابل ازبکستان قرار گرفتم که توانستم هر دو نفر را شکست دهم. در مرحله نیمه نهایی با حریف آمریکا رو در رو شدم. در آن مسابقه  تمام تلاشم را به کار گرفتم تا پیروز شوم اما متاسفانه ناداوری که پیش اومد کشتی از دستم خارج شد و نهایتا مسابقه ای که ۸ بر ۴ به سود من بود ۸  بر 8 به نفع آمریکایی اعلام شد.

این نوجوان آینده دار کشتی اضافه کرد: کشتی ردبندی  را با نماینده ای از کشور ترکمنستان برگزار کردم. او هم کشتی گیر خوبی بود ولی من پیش بینی کرده بودم نتیجه را ۱۰ بر صفر ببرم که همین اتفاق رخ داد و من خوشحال شدم که دست خالی به ایران برنمی گردم.

وی در پایان تاکید کرد: این مدال برنز تازه اول راه من برای رسیدن به افتخارات بی شمار آینده است و هدفم این است که در آینده بتوانم از سکوی قهرمان بزرگسالان جهان و المپیک بالا بروم. جا دارد از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند قدردانی کنم مخصوصا مربی ام  اکبر آقای فلاح و کادر فنی آکادمی، از پدر و مادر و خانواده و همچنین بهنام احسان پور و کادر فنی تیم ملی نوجوانان تشکر می کنم.

گفت و گو: احمد دباغ