پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دو گل مسی برای میامی

درخشش فوق ستاره چپ پا

لیونل مسی در سومین بازی متوالی با دو گل برای اینتر میامی روی یک ضربه آزاد مسحورکننده دیگر گلزنی کرد، نتیجه تساوی که منجر به پیروزی 5-4 مقابل اف سی دالاس در ضربات پنالتی در بازی حذفی جام اتحادیه شد.

گل دقیقه 85 مسی یادآور بازی برنده در اولین مسابقه او در اینتر میامی بود، هم در ضربات ایستگاهی از بیرون محوطه جریمه در لحظات پایانی و هم با عبور از دروازه بان به گوشه بالای دروازه موفق عمل کرد.

این بار، فوق ستاره چپ پا، در سمت راست دروازه قرار گرفت و مارتن پیس از اف سی دالاس را به همان شیوه ای که از سمت چپ در پیروزی 2-1 مقابل کروز آزول مکزیکی ایفای نقش کرد.

 اولین بازی اینتر میامی

برنده هفت بار توپ طلا و قهرمان جام جهانی برای آرژانتین، در هر چهار بازی برای اینترمیامی گلزنی کرده و در مجموع هفت گل زده است.

اف سی دالاس در دقیقه 68 با گل به خودی رابرت تیلور 4-2 پیش افتاد، اما دالاس در دقیقه 80 یک گل به خودی داد. مارکو فارفان روی ارسال مسی روی یک ضربه ایستگاهی از گوشه سمت چپ محوطه جریمه ضربه سر خود را وارد دروازه خودی کرد.

مسی اولین ضربه پنالتی را با یک ضربه آهسته به گوشه سمت راست زد و تفاوت این بود که پکستون پومیکال از اف سی دالاس در تلاش دوم از بالای تیر افقی غافل شد. بنجامین کرماسکی که در دقیقه 65 گلزنی کرد، در ضربات میامی با نتیجه 5-3 به پایان رسید.

مسی در نیمه دوم چندین ضربه آزاد داشت که با هر تلاشی همه افراد فروخته شده 19096 نفر را روی پای خود می آورد و بیشتر آنها این لحظات را با تلفن همراه خود ضبط می کردند.

فاکوندو کوینیون و برنارد کامونگو در نیمه اول برای اف سی دالاس گلزنی کردند تا نتیجه یک بر صفر از گل اولیه مسی پاک شود.

آلن ولاسکو، بومی آرژانتینی که در شهر مسی بزرگ شده بود، با یک ضربه ایستگاهی جهشی نتیجه را 3-یک کرد که باعث شد چند مدافع و دروازه بان دریک کالندر در دقیقه 63 به برتری 3-1 دست یابند.

دو دقیقه بعد، کرماسکی اینتر میامی را به گل رساند تا به پایان برسد.

دومین بازی از سه بازی دو گل متوالی مسی در اولین بازی حذفی جام اتحادیه انجام شد، پیروزی 3-1 میامی مقابل اورلاندو سیتی که به دلیل بارش باران سیل آسا در فلوریدا با یک ساعت و نیم تاخیر انجام شد.

پنجمین مسابقه در تگزاس در دوران حرفه ای درخشان مسی در چهاردهمین روز متوالی گرمای سه رقمی در منطقه دالاس دمای 100 درجه (38 درجه سانتیگراد) داشت.

به دلیل دمای بالا، تیم ها نزدیک به نیمه هر نیمه استراحت کردند.

گزارش: عباس اسماعیلی