چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
رونالدو مظهر رکورد های جدید

ثبت سیصدمین گل برای ستاره پرتغالی در عربستان

کریستیانو رونالدو در طول این سال ها خود را به عنوان مظهر ثبت رکوردهای جدید و شکستن قدیمی تثبیت کرده است.

صرف نظر از تیمی که او نمایندگی می کند، به نظر می رسد که رکوردها بی وقفه ستاره پرتغالی را تعقیب می کنند.

پس از اینکه اخیراً رونالدو دو رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرد،  بیشترین حضور در فوتبال بین المللی مردان و همچنین شکستن سقف بالاترین درآمد یک ورزشکار در دنیای ورزش، این مهاجم دوباره با آخرین گل سر خود در برابر تیم مصری رکورد جدیدی را به نام خود کرده است.

النصر در تلاش بود تا از دفاع مستحکم باشگاه مصری عبور کند که کاپیتان آنها رونالدو در دقیقه 87 یک لحظه به یادماندنی را برای باشگاه رقم زد.

این بازیکن 38 ساله دومین گل خود در فصل را با یک پایان قدرتمند به ثمر رساند و تیمش را در شب تساوی یک بر یک به ارمغان آورد.

گل سر رونالدو باعث شد که او به اولین فوتبالیستی تبدیل شود که بدون استفاده از پای قوی ترش که پای راستش است، به 300 گل برسد.

با شکست النصر در گروه C سوم شد و از دور مسابقات حذف شد. اما مداخله رونالدو باعث شد تیمش به عنوان نایب قهرمان گروه پس از الشباب عربستان صعود کند.

سادیو مانه که اخیراً بر اساس گزارش های دیاریو AS، انتقالی با مبلغ 35 میلیون پوند را تکمیل کرده بود، اولین بازی خود را به عنوان بازیکن تعویضی برای النصر انجام داد و در عرض 121 ثانیه پس از ورود به زمین، نزدیک بود حساب خود را برای این باشگاه باز کند. ستاره سنگال توسط الکس تلس خسته شد، اما متاسفانه، ضربه او به فاصله کمی از هدف رد شد.

این کهنه سرباز پرتغالی به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می شود، صرف نظر از حضور فعلی او در لیگ برتر عربستان.

ستاره های زیادی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از فوتبال اروپا به لیگ برتر عربستان سعودی منتقل شده اند. با این حال، رونالدو به عنوان بهترین از همه رتبه بندی می شود.

برگردان: هستی رفیعی