چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

مهدی: فعلا فقط سیرجان میزبان بانوان است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد مشکلات هنوز برطرف نشده و بعید است غیر از ورزشگاه سیرجان، ورزشگاه دیگری بتواند در هفته اول لیگ میزبان بانوان باشد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در این مورد اطهار داشت: تا این لحظه غیر از ورزشگاه سیرجان که آماده است از بانوان محترم میزبانی کند هیچ‌یک از ورزشگاه‌های دیگر نتوانسته‌اند زیرساخت‌های لازم را برای حضور بانوان فراهم کنند و امیدواریم که در فرصت باقی مانده برخی از ورزشگاه‌ها بتوانند این شرایط را فراهم کنند. البته اگر این اتفاق رخ ندهد بسیار بعید است که بازی‌های لیگ مجددا به تعویق بیفتد.

مهدی همچنین درخصوص زمان اهدای سوپرجام به تیم پرسپولیس و اینکه چرا  سوپرجام را بین تیم قهرمان دو جام (لیگ و حذفی) و نایب قهرمان لیگ برگزار نکرد، گفت: با توجه به اینکه اهدای جام باید با برگزاری مراسمی انجام شود در این مورد روابط‌عمومی سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس هماهنگی لازم را برای زمان اهدای این جام خواهند داشت که متعاقبا اعلام می‌شود. اما درمورد اینکه چرا منچسترسیتی به هر حال ما هم دوست داشتیم مسابقه‌ای را ترتیب دهیم و پیش از این هم درخواست خودمان را به هیات‌رئیسه برای تغییر قوانین و برگزاری سوپرجام داشتیم که بنا به دلایلی رد شد.

در مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ عنوان شد که به احتمال خیلی زیاد برای قهرمان فصل پیش روی مسابقات جایزه نقدی لحاظ شود. در همین مورد هم از مهدی سوال کردیم که در جواب گفت: بله این پیشنهادی بود که از سوی منصور قنبرزاده مطرح شد و اگر عملی شود اتفاق خوبی است. در این مورد باید براساس هزینه‌هایی که باشگاه‌ها داشته‌اند یک عددی برای جایزه نقدی تعیین شود که به احتمال خیلی زیاد برای سال اول رقم چندان چشمگیری نخواهد بود اما امیدواریم برای سال‌های بعد اتفاقات بهتری رخ دهد.

ورزشگاه آزادی به‌عنوان محل بازی‌های خانگی پرسپولیس و استقلال هنوز شرایط میزبانی را از بانوان ندارد و سکوهای زیادی از این ورزشگاه هنوز در حال مقاوم‌سازی است. این در حالی است که رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تقریبا یک ماه دیگر آغاز خواهد شد. مهدی راجع به این مساله هم توضیح داد: در مورد آماده کردن سکوهای آزادی ورزشگاه آزادی پیمانکار این ورزشگاه قول‌هایی داده است. به هر حال دوستان در تلاش هستند تا سکوهای این ورزشگاه زودتر آماده میزبانی از تماشاگران شود. اما در مورد اینکه شرایط برای لیگ قهرمانان آسیا چطور خواهد بود را باید مسئولان صدور کمیته مجوز حرفه‌ای پاسخگو باشند چراکه فقط بازی‌های لیگ به من مربوط می‌شود.